صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اندک امید دشمنان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ سال‌جاری از بین می‌رود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور در راهپیمایی و تجمع عظیم ۹دی به نفع مردم، اسلام، رهبری معظم انقلاب است و در دل دشمنان اسلام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد می‌کند. دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، صبح روز شنبه ۷ دی‌ماه با […]

کد خبر : 38289 | 2:16 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور در راهپیمایی و تجمع عظیم ۹دی به نفع مردم، اسلام، رهبری معظم انقلاب است و در دل دشمنان اسلام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد می‌کند.

دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، صبح روز شنبه ۷ دی‌ماه با حضور آیت‌الله فلاحتی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.
آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این نشست با تأکید بر حضور آگاهانه مردم در حماسه بزرگ داشت نهم دی‌ماه مردم استان اظهار کرد: مردم رشت یک روز زودتر از مردم کشور در خاموش کردن فتنه‌ها به میان آمدند و زمینه‌ای برای ایجاد حماسه نهم دی‌ماه در کشور شدند.
وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار و بصیر گیلان همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی زده، افزود: ملت بیدار و بزرگ گیلان با حضور پرشکوه و عزت‌آفرین یک بار مشت محکم به دهان یاوه‌گویان زده‌اند و امیدوارم این حضور در ۹ دی امسال بیشتر شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت والای حضور مردم گیلان در حماسه روز بصیرت و هم‌بستگی نهم دی‌ماه در رشت، گفت: با توجه به اغتشاشات عده‌ای در جریان آبان ماه امسال استکبار جهانی و اذناب آنها در داخل تلاش کردند تا در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند اما این حضور همان اندک امید دشمنان را نیز از بین خواهد برد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تاریخ پنج‌هزارساله مکتوب و غیر مکتوب ایران گفت: این کشور تنها در دو برهه و دوره اشکانیان و ولایت‌فقیه کنونی توانسته هویت اصلی خود را بازگو کند و این هویت را دشمنان نشانه گرفته‌اند.
وی با اشاره به تحریم‌ها و رشد ایران در ابعاد مختلف پس‌ازآن گفت: تحریم‌های غرب علیه ایران این کشور را در بسیاری از ابعاد محکم و استوار کرده و موجب شده تا روی پای خود بایستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولت در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به دولت تأکید داشتند تا در ارتباط‌گیری با دولت‌های نوظهور در دنیا توجه بیشتری کنند و اکنون شاهد هستیم که کشور روسیه و چین در کنار ایران در حال تبدیل‌شدن به قدرت‌های نخست در جهان هستند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه قدرتی که ایران حاصل کرده هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد، افزود: ایران اسلامی باقدرتی که امروزه به دست آورده هیچ‌کس نمی‌تواند به آن تجاوز کند چون اسکلت و شاکله محکم و استوار دارد.
وی حضور آگاهانه و غیرتمند مردم را در راهپیمایی ۹ دی حائز اهمیت برشمرد و گفت: حضور در این راهپیمایی و تجمع عظیم به نفع مردم، اسلام، رهبری معظم انقلاب است و در دل دشمنان اسلام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروزه هر ظلمی که در دنیا می‌شود ایران در مقابل ظالم ایستادگی می‌کند، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در برابر ظالمان و زورگویان ایستادگی می‌کنند و در شرایط کنونی نیز باید زبر الحدید باشیم و قطعاً استوار باشیم و ایستادگی کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد