صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وقتی دشمن از جنگ، ترور و محاصره اقتصادی ناامید شد به‌سراغ فتنه‌گری رفت

فرمانده قرارگاه امنیتی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از ترس فراگیر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه دقیق در حال پیش‌روی هستند، گفت: تلاش آن‌ها محدود کردن نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا انقلاب اسلامی جلوی زیاده‌خواهی‌های آن‌ها را گرفته است. سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در مراسم گرامی‌داشت […]

کد خبر : 38325 | 6:06 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۸

فرمانده قرارگاه امنیتی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از ترس فراگیر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه دقیق در حال پیش‌روی هستند، گفت: تلاش آن‌ها محدود کردن نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا انقلاب اسلامی جلوی زیاده‌خواهی‌های آن‌ها را گرفته است.

سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) شهرستان آستارا اظهار کرد: اتفاقات عجیبی در طول این ۴۰ سال انقلاب رخ‌داده که باید به صورت جامع و کامل در اختیار نسل امروز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نقش استان گیلان در پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، تقدیم هشت‌هزار شهید والامقام است، گفت: امروز وارث خون پاک شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستیم و دشمن از همین فرهنگ ایثار و شهادت در هراس است.

فرمانده قرارگاه امنیتی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درخصوص بحث ایثار و شهادت به ملت شریف ایران تأکید کرده بودند که اجازه ندهید دشمنان نظام و انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت را وارونه جلوه دهند، افزود: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت می‌هراسد به همین دلیل در تلاش است تا مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود.

به‌گفته دوهندو؛ دشمنان نظام و انقلاب از ترس فراگیر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه دقیق در حال پیش‌روی هستند و تلاش آن‌ها محدود کردن نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا انقلاب اسلامی جلوی زیاده‌خواهی‌های آن‌ها را گرفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا با همکاری شیوخ بی‌مصرف خلیج‌فارس، عراق را به جان ایران انداخت تا انقلاب نوپای ایران را ساقط کند، تصریح کرد: دشمن وقتی از جنگ، ترور و محاصره اقتصادی ناامید شد به سراغ فتنه رفت تا با ایجاد شکاف سیاسی و اقتصادی بین مردم و مسؤولین آتش نارضایتی را در کشور شعله‌ور کند.

فرمانده قرارگاه امنیتی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه در جریان فتنه سال ۸۸، کشور حدود هشت ماه در آتش فتنه می‌سوخت، بیان کرد: هسته مرکزی راه‌برد فشار دشمن، عملیات روانی بود تا مردم را نسبت به نظام، انقلاب و مسؤولین دولت ناامید کند و جهت تحقق این هدف شوم، میلیاردها میلیارد دلار هزینه کرده است.

دوهندو بهترین راه جهت رفع مشکلات مردم را داشتن یک مجلس انقلابی دانست و تصریح کرد: امیدواریم قوای مجریه، مقننه و قضاییه در جهت کاهش آلام مردم با یک‌دیگر اتحاد داشته باشند، زیرا دشمن از فتنه و خصومت دست‌بردار نیست و هر روز دنبال یک بهانه است تا بین مردم و مسؤولین نارضایتی ایجاد کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد