صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هوشیاری امت بیدار و ولایت‌مدار ایران توطئه بزرگ سال ۸۸ را خنثی کرد

مردمان ولایتمدار صومعه‌سرا که در شامگاه هفتم دی ماه ۸۸ اقدام به راهپیمایی علیه فتنه‌گران کردند امروز با حضور پرشور خود برگ زرین دیگر بر دفتر اقتدار ایران اسلامی خلق کردند. نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های […]

کد خبر : 38411 | 12:13 ب.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۸

مردمان ولایتمدار صومعه‌سرا که در شامگاه هفتم دی ماه ۸۸ اقدام به راهپیمایی علیه فتنه‌گران کردند امروز با حضور پرشور خود برگ زرین دیگر بر دفتر اقتدار ایران اسلامی خلق کردند.

نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

حضور مردان و زنان کهنسال، مادران با کودکان در آغوش گرفته و همچنین چهره‌های سیاسی، فرهنگی و همه و همه از جلوه‌های حضور شرکت‌کنندگان در تجمع باشکوه حماسه ۹ دی در مصلی نماز جمعه شهرستان صومعه‌سرا بود.

مردم ولایتمدار صومعه‌سرا که پیشگام در برگزاری راهپیمایی علیه فتنه‌گران سال ۸۸ در هفتم دی‌ماه هستند، با شرکت در مراسم گرامیداشت ۹ دی بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.

مردمان صومعه‌سرا در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر ضدولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر داخلی و خارجی انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و سردمداران آمریکایی شان اعلام کردند و بصیرت و ولایتمداری را تنها راه عبور از فتنه‌ها خواندند.

* هوشیاری امت بیدار و ولایت‌مدار توطئه بزرگ ۸۸ را خنثی کرد

در این مراسم حجت‌الاسلام«ولی عادلی» با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران درس مقاومت و ایستادگی را از مکتب حسینی آموخته است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان افزود: مردم در هشت سال دفاع مقدس و در طول این چهل و یک سال انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که با تبعیت از ولایت فقیه تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم دشمنان همیشگی ایران اسلامی نمی‌روند.

وی گفت: هوشیاری و بصیرت امت بیدار و ولایت‌مدار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به لطف و عنایات خداوند متعال، توطئه بزرگ ۸۸ را خنثی کرد.

* ملت شریف ایران در ۹ دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند

«سیدحسن حسینی» با بیان اینکه حماسه ۹دی برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مردم در مواجهه با فتنه خطرناک و پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشمندانه رفتار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ملت شریف ایران در ۹ دی با حضور باشکوه و میلیونی خود طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی نشان دادند وقتی پای ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی درمیان باشد با صلابت و دشمن ‌شکن به میدان می‌آیند.

وی اظهار کرد: مردم آگاه ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در ۹ دی ماه نقشه‌های شوم دشمن را سرکوب کردند و چراغ فتنه‌ای که بیش از ۱۰ سال برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند خاموش شد.

گفتنی است، مردم صومعه‌سرا صبح امروز بار دیگر با حضور در آئین گرامیداشت نهم دی با آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند و این حضور نیز برگ زرین دیگری بر دفتر اقتدار و ولایت پذیری ایران اسلامی است./ شبستان

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد