صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم در یوم‌الله ۹ دی، فتنه اهل نفاق را دفع کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در فتنه ۹۸ سوء مدیریت اقتصادی زمینه آشوب و اغتشاش را فراهم کرد. حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در بندرانزلی، اظهار کرد: فتنه‌ها و توطئه‌ها در طول عمر چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه خلق حماسه از سوی ملت همیشه […]

کد خبر : 38414 | 12:21 ب.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در فتنه ۹۸ سوء مدیریت اقتصادی زمینه آشوب و اغتشاش را فراهم کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در بندرانزلی، اظهار کرد: فتنه‌ها و توطئه‌ها در طول عمر چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه خلق حماسه از سوی ملت همیشه در صحنه را به دنبال داشته است.

وی ۹ دی را یوم الله دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل پویایی و آرمان‌های بلند الهی این نظام همواره به دنبال ایجاد فتنه هستند اما در فتنه ۹۸ سوء مدیریت اقتصادی و گرانی بنزین موجبات فتنه امسال را فراهم کرد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: در ۹ دی برای نخستین بار مردم در جنگ بین حق و باطل به سخت‌ترین نوع فتنه برخورد کرده و فتنه اهل نفاق را دفع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، فتنه‌های اقتصادی دفع می‌شود، تصریح کرد: به دلیل استقرار اراده یک ملت برای استوار ماندن پایه‌های حاکمیت الهی ۹ دی یوم الله بوده و از ارزش قدسی و ملکوتی ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اهل ایمان همواره با فتنه‌های متفاوت امتحان می‌شوند، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتنه ۹۸ از منافقان نفوذی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز استفاده کردند.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: ملت شریف ایران نشان دادند که در جبهه حق علیه باطل نایب امام زمان (عج) را حتی در برابر کسانی که در انقلاب منصبی داشته و دارند تنها نمی‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌های پیچیده‌تری نیز وجود خواهد داشت، افزود: ثروت اندوزی و تکثر ثروت عامل دوم فتنه است و افرادی که به صورت مشروع و نامشروع ثروت جمع کرده‌اند هیچگاه نمی‌توانند با حکومت‌ها کنار بیایند.

مهدوی ساده لوحی عالمان دینی را نیز از عوامل بروز فتنه برشمرد و تاکید کرد: کسانی که بخواهند قوانین بین المللی را که به ضرر کشور است به مردم تحمیل کنند فتنه گران هستند چرا که یک بار مردم را بر سر برجام بی فرجام اذیت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران ثابت کردند که همواره در دفاع از آرمان‌های الهی گوش به فرمان رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای پایداری درخت تنومند انقلاب اسلامی فروگذار نمی‌کنند./ مهر

.

http://seyedshamsoddin.ir/wp-content/uploads/2019/12/IMG_0275.jpg

.

http://seyedshamsoddin.ir/wp-content/uploads/2019/12/IMG_0279.jpg

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد