صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارهای غرب علیه کشورمان پس از وقوع فتنه ۸۸ اعمال شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه بی‌تدبیری مسئولان و جسارت آنان به شعور و فکر مردم زمینه و بستر وقوع فتنه آبان ۹۸ را فراهم کرد گفت: ابعاد گسترده فتنه ۹۸ به زودی مشخص می‌شود حجت‌الاسلام علی رضایی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک […]

کد خبر : 38428 | 11:33 ق.ظ | ۱۰ دی , ۱۳۹۸

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه بی‌تدبیری مسئولان و جسارت آنان به شعور و فکر مردم زمینه و بستر وقوع فتنه آبان ۹۸ را فراهم کرد گفت: ابعاد گسترده فتنه ۹۸ به زودی مشخص می‌شود

حجت‌الاسلام علی رضایی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه در شهرستان لنگرود اظهار داشت: بی‌تدبیری مسئولان و جسارت آنان به شعور و فکر مردم  زمینه و بستر وقوع فتنه آبان ۹۸ را فراهم کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ابعاد گسترده فتنه ۹۸ به زودی مشخص می‌شود عنوان کرد: فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و دلایل و چگونگی وقوع و بروز آن پس از مدت‌ها مشخص شد و معلوم شد دشمن با استفاده از عوامل و نیروهای داخلی خود برای براندازی و قرار دادن مردم در مقابل نظام دست به چنین کارهایی زد.

رضایی گمراه کردن مردم و حرکت دادن آنان برای مخالفت با حاکمیت و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی اربابان اصلی فتنه سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ عنوان کرد و بیان داشت: دشمن و ایادی آن کاملاً واقف هستند که اگر حمایت مردم را با هر ترفند و نقشه‌ای از نظام بگیرند و سست کنند به اهداف و توطئه‌های شوم خود می‌رسند.

وی به قضیه برجام اشاره کرد و با بیان اینکه پس از عدم کارآمدی برجام بسیاری از منتقدان حتی افراد داخل دولت حرف از استفعای رئیس‌جمهور می‌زدند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مقابل تمام این حرف و حدیث‌ها ایستادند و گفتند که به‌خاطر احترام به رأی مردم و اعتماد آنان دولت و رئیس‌جمهور کنونی باید بماند و به کار خود ادامه دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه تکیه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم و آرای آن‌ها را از ویژگی‌های بارز نظام و انقلاب دانست و ابراز داشت: مهم‌ترین دلایل شکست و عدم موفقیت نهضت‌های گذشته نبود رهبری قاطع و عدم همراهی مردم بود به همین دلیل دشمن سریع به هدف خود یعنی شکست قیام‌ها می‌رسید.

رضایی کاهش محبوبیت دولت و رئیس‌جمهور طبق آخرین نظرسنجی‌هایی که در کشور به عمل آمده است را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این موضوع برای نظام و خود رئیس‌جمهور که آراء مردم را پشت‌سر خود دارد به هیچ عنوان خوب و شایسته نیست اما دلسوزان نظام هم تا وقتی که وی بر مسند است هتاکی نکرده و حرمتش را نگه می‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه گاهی مردم در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند خاطرنشان کرد: حتی اگر هم انتخاب مردم در برگزیدن یک فرد اشتباه و نادرست باشد شاید فرد مذکور را رها کنند اما پای انقلاب و نظام و جمهوری اسلامی ایران می‌مانند به طوری‌که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب هم همین‌گونه رفتار کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه همراهی کردن نظام با مردم حتی وقتی که انتخاب درستی نداشته باشند را مایه تقویت انقلاب خواند و گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی بدجور گریبانگیر مردم شده و اکثریت قشرهای مختلف اجتماع با مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای مواجه هستند.

رضایی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور با وجود تمام حرف و حدیث‌هایی که شنیده می‌شود باید بماند و حرمت رأی مردم را نگه دارد اظهار داشت: در حماسه بزرگ نهم دی و هشتم دی سال ۸۸ مردم حتی عکس‌های رئیس‌جمهور منتخب را هم به همراه خود نیاورده و تنها با عکس امام راحل و مقام معظم رهبری علیه دشمنان قیام کردند.

وی از وجود میز ایران در وزارت خارجه آمریکا و برنامه‌ریزی دقیق آنان برای مقابله و براندازی نظام جمهوری اسلامی سخن گفت و افزود: طبق اطلاعات و شواهد موجود قبل از برگزاری انتخابات سال ۸۸ این میز تشکیل جلسه داد و علاوه بر عناصر نهضت آزادی دو نفر نیز از خود ایران که صاحب نام هم هستند در این جلسه شرکت به‌عمل آوردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نام این دو فرد نام آشنا بالاخره یک روزی برای همه افشا می‌شود اظهار داشت: حتی کار به جایی رسید که مشاور سابق امنیت ملی آمریکا روز قبل از انتخابات ۸۸ مصاحبه کرد و گفت که فردا در ایران به جای برگزاری انتخابات شاهد وقوع یک انقلاب سبز هستیم.

وی اعلام تبریک‌ به نامزد مغلوب انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ قبل از پایان روند رأی گیری‌ها را نیز بخشی از توطئه دشمن برای فتنه‌انگیزی خواند و عنوان کرد: با اینکه مقام معظم رهبری از کاندیداها خواستند که برای اعتراض از شیوه قانونی استفاده کنند اما آنان بی‌توجه به این سخنان سعی کردند مردم را به خیابان‌ها بکشانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه اعمال بدترین تحریم‌ها و فشارهای غرب علیه کشورمان پس از وقوع فتنه ۸۸ را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: با عنایات پروردگار متعال مردم وقتی دیدند که حتی به پرچم مقدس عزای اباعبدالله‌الحسین(ع) نیز هتک حرمت شد سریعاً صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه اعتماد کردن به مردم و حرف زدن با آنان قبل از اجرای چنین طرح‌های بزرگی را وظیفه هر دولت و رئیس‌جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ و شواهد نشان می‌دهد هر جا که به مردم اعتماد شد پایه‌های نظام استحکام پیدا کرد اما انگار برخی مخالف با این موضوع هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد