صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به خشم و اندوه ملت شریف ایران در به‌شهادت رساندن سردار رشید اسلام و انقلاب «حاج قاسم سلیمانی» از سوی سران شیطانی استکبار جهانی، گفت: دلاوری سپهبد سلیمانی مایۀ فخر و مباهات ایرانیان و مسلمانان مبارز در جای‌جای گیتی بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه […]

کد خبر : 38521 | 4:24 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به خشم و اندوه ملت شریف ایران در به‌شهادت رساندن سردار رشید اسلام و انقلاب «حاج قاسم سلیمانی» از سوی سران شیطانی استکبار جهانی، گفت: دلاوری سپهبد سلیمانی مایۀ فخر و مباهات ایرانیان و مسلمانان مبارز در جای‌جای گیتی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و نیز امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینۀ خود یعنی شهادت رسید اما شهادت این فرماندۀ بزرگ جبهۀ مقاومت، برای جهان اسلام ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.

وی با اشاره به انتصاب بی‌درنگ جانشین سردار سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هر پرچمی که از دستان توانمند سرداری بیفتد از سوی سرداری دیگر برافراشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ترور سردار سلیمانی را نشانۀ نادانی و عجز سران استکبار جهانی دانست و بیان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی اگر چه ضایعه‌ای بزرگ است اما خدشه‌ای در توان دفاعی کشور و جبهۀ مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشجری با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی دولت آمریکا در قرن اخیر است، گفت: دولت آمریکا و شخص ترامپ به آسانی از تبعات این اقدام ضدحقوق بشری رهایی نخواهند یافت .

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه، تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان) در مصلای امام خمینی شهر رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد