صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری سومین نشست ستاد دهه فجر گیلان/ انقلاب اسلامی ایران نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت است

سومین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ۲۸ دی‌ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با هدف استقلال، آزادی، عدالت، استکبارستیزی و پیشرفت و […]

کد خبر : 38839 | 3:11 ب.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۸

سومین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ۲۸ دی‌ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با هدف استقلال، آزادی، عدالت، استکبارستیزی و پیشرفت و تعالی معنوی و مادی کشور به پیروزی رسید، گفت: مردم انقلابی ایران با گذشت چهل و یک سال از پیروزی این انقلاب همچنان به شعار اولیه خود «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پایبند هستند و تا پای جان در برابر دشمنانی که به‌دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن باشند خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه امروز همگان انقلاب اسلامی ایران را با روحیه استکبارستیزی، مبارزه با استبداد و استعمار و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان جهان می‌شناسند، تصریح کرد: جهانیان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سردمدار مبارزه با استکبار جهانی یاد می‌کنند زیرا خون‌های پاک شهدایی همچون سردار سلیمانی گواه آزادگی و ایستادگی ایرانیان غیور در برابر نقشه‌های شوم و دسیسه‌های شیطانی استکبار در جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با طرح نظام مقدس جمهوری اسلامی در عصری که همه راه‌ها به دو ابرقدرت شرق و غرب منتهی می‌شد؛ راهی نو را بر پایه احکام مترقی اسلامی پیش‌روی جهان بشریت گذاشت، اظهار کرد: امروز پس از گذشت بیش از چهل سال، این نظام الهی با رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر تعالی و بالندگی خود را طی می‌کند و با اهدای شهدای بزرگواری همچون سردار سلیمانی دستاوردهای بی‎شماری را نصیب ملت بزرگ ایران کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران گوهر ناب و فروزان دین مبین اسلام بر همگان آشکار شد و ارزش‎های والای اسلامی و انقلابی در زندگی مردم شریف ایران و مسلمان جهان عینیت یافت، ادامه داد: ملت ایران برای حفظ این ارزش‌ها در طی چهل و یک سال گذشته بهای سنگینی را همچون خون پاک شهدا پرداخته‌اند و لحظه‌ای از پاسداری انقلاب اسلامی ایران دست نخواهند کشید.

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت دانست و افزود: این انقلاب با اثرگذاری بر مبارزات انقلابیون منطقه و آزادی‌خواهان جهان، معادلات کشورهای استکباری و استعماری را برهم ریخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان رشید مدافع حرم، مبلغان راستین انقلاب اسلامی در فراسوی مرزهای ایران بودند، بیان کرد: این شهدای بزرگوار آرامش و آسایش و در نهایت خون‌ پاک خود را فدای حفظ امنیت کشور کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خون پاک سردار سلیمانی هدیه انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان منطقه است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تربیت سردارانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و قاآنی، نبض سیاسی منطقه را در دست گرفته است و هرگز اجازه نخواهد داد سران کشورهای استکباری جهان برای مسلمانان منطقه تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از خون پاک سردار سلیمانی خشمگین و کلافه است، تصریح کرد: فرزندان دلیر ایران اسلامی با شکستن اقتدار و هیبت استکباری دولت جنایتکار آمریکا، سیلی سختی بر صورت ترامپ نواختند و ارتش آمریکا را تحقیر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، راهپیمایی باشکوه دیروز ملت ایران به‌ویژه گیلانیان غیور که نشانه قدرشناسی مردم ایران از فرزندان دلیر خود بود را خار دیگری در چشمان سران استکباری به‌ویژه ترامپ جنایتکار دانست و تاکید کرد:  حضور گسترده مردم ایران در صحنه موجب خواهد شد تا سران استکبار جهانی دیگر به‌خود اجازه جسارت و قلدری در برابر ملت انقلابی ایران ندهند و حقوق ملت مسلمان منطقه را به رسمیت بشناسند. شیطان بزرگ بداند که چاره‌ای جز گم‌کردن گور خود از سرزمین‌های اسلامی نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدای سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ما را در غم خود شریک بدانند، اظهار کرد: عمیقا با خانواده‌های این شهدای گرانقدر ابراز همدردی می‌کنیم و بسیار اندوهناکیم اما هرگز اجازه نمی‌دهیم رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی با مسموم‌کردن فضای کشور اهداف شیطانی استکبار جهانی را دنبال کنند.

وی شعار محوری دهه فجر سال‌جاری را «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام کرد و افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با ۲۰ کارگروه تشکیل شده است و تاکنون دو نشست استانی با حضور آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی‌فقیه در استان) و دکتر زارع (استاندار گیلان) برگزار کرده که در این جلسات بر برگزاری برنامه‌های نوآورانه، مردمی و امیدآفرین تاکید شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان گیلان، گفت: این ستادها با تشکیل ۱۲ کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان از شهرها تا روستاها برنامه‌ریزی می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد