صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژه شناورها و به‌صدا درآمدن بوق کشتی‌ها در بندر انزلی

همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس انزلی نواخته شد و همراه با رژه شناورهای دریایی در کانال بندرگاه، صدای بوق کشتی های پهلو گرفته نیز در فضای این شهر ساحلی طنین انداز شد. همزمان با مطلع فجر انقلاب اسلامی در بندرگاه انزلی صدای بوق کشتی های پهلو گرفته در […]

کد خبر : 39056 | 9:57 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۸

همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس انزلی نواخته شد و همراه با رژه شناورهای دریایی در کانال بندرگاه، صدای بوق کشتی های پهلو گرفته نیز در فضای این شهر ساحلی طنین انداز شد.

همزمان با مطلع فجر انقلاب اسلامی در بندرگاه انزلی صدای بوق کشتی های پهلو گرفته در بندرگاه به یاد سالروز ورود امام (ره) در ساعت ۹:۳۳ دقیقه روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷،  بیش از ۳۰ شناور دریایی نیروهای دریابانی، محیط زیست، حراست شیلات، هلال احمر و اداره بنادر و دریانوردی به حرکت درآمد.

جمعی از خانواده های شهدای دریادل و مردم و مسئولان انزلی نیز از اسکله بندرگاه شاهد این ادای احترام نمادین و خاطره انگیز بودند.
همچنین همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب فرماندار بندرانزلی به همراه مسئولان این شهر پس از دیدار با امام جمعه شهرستان با نثار شاخه گل بر مزار شههدای والا مقام این شهرستان نسبت به شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

 ضمن آنکه زنگ انقلاب با حضور مسئولان بندرانزلی در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه شرف نواخته شد و آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت : این دهه یادآور شکوه و عظمت ملت بزرگی است که با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار، تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

اسماعیل حیدری آزاد افزود : این دهه مبارک، یادآور حماسه تاریخی پیر جماران با همراهی مردمی روشن ضمیر وغیرتمند است که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان جهانی که خسته از ظلم و ستم بودند، بارور کرد.

فرماندار بندرانزلی انقلاب اسلامی ایران را تجدید حیات ملت آگاه و بزرگ ایران دانست و خاطر نشان کرد : انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه ۵۷  به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را باید در پرتو آموزه های روح بخش دین مبین اسلام قلمداد کرد که با شکل دهی فرهنگ عاشورایی روح تازه ای در کالبد ملت بزرگ ایران دمید و امروز نسیم آگاهی بخش آن، وجدان بیدار ستمدیدگان سراسر عالم را نوازش می دهد.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شکر نعمت انقلاب و خدمتگزاری به آن برای همگان واجب است اظهار کرد : تمام تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم معیشت شان تامین بوده و از زندگی خود لذت ببرند اما دشمن همواره سعی می کند که نگذارند مردم این لذت را بچشند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین با بیان اینکه وظیفه مسئولان تلاش حداکثری با هدف غلبه بر توطئه های دشمنان نظام است، افزود: با وجود اینکه به دلیل کمبود امکانات و افزایش توقعات مردم خدمت به مردم کمی دشوار است، مسئولان باید با توسل به خدا و صبر این مشکلات و مسائل را هموار ساخته و توفیق خدمتگزاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ اداره ای شرعی و قانونی اجازه ندارد که از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات استفاده کند اما در راستای تبلیغ برای تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو منعی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین تصریح کرد: باید تلاش شود تا با وجود همه سختی ها زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم ساخته و بار دیگر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم./ ایرنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد