صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی شهرستان آستانه اشرفیه

معاون فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی این شهرستان گفت: حماسه ماندگار نهم دی سال 88 عظمت ملت بصیر ایران را به نمایش گذاشت. به گزارش ایرنا، 'حمیدرضا امام پناهی' روز سه شنبه در این نشست با دعوت از مردم برای حضور در آیین های این روز بزرگ افزود: حماسه نهم دی موجب شد تا هشت ماه توطئه جنگ روانی و نرم دشمنان علیه پایه های فكری و اعتقادی مردم ما خنثی شود.

کد خبر : 391 | 4:12 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

معاون فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی این شهرستان گفت: حماسه ماندگار نهم دی سال 88 عظمت ملت بصیر ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، ‘حمیدرضا امام پناهی’ روز سه شنبه در این نشست با دعوت از مردم برای حضور در آیین های این روز بزرگ افزود: حماسه نهم دی موجب شد تا هشت ماه توطئه جنگ روانی و نرم دشمنان علیه پایه های فكری و اعتقادی مردم ما خنثی شود.

وی اظهار كرد: این روز بزرگ در تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهد ماند.

امام پناهی نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان كرد و یادآور شد: در این روز مردم با حضور خود بار دیگر به جهانیان ثابت كردند، بازی با اعتقادات عمیق مردم چیزی جز زبونی برای آنان و ایادی داخلی و خارجی دشمنان نظام به دنبال نخواهد داشت.

معاون فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه اظهار كرد: مردم هوشیار گیلان نیز یك روز زودتر، با ولایت و رهبری تجدید بیعت كردند.

امام پناهی با اشاره به سالروز قیام انقلابی مردم آستانه اشرفیه در نهم دی ماه سال 1357گفت: در این روز مردم این شهرستان با قیام خود سه شهید والامقام را تقدیم اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی كرد.

در ادامه نشست، نحوه برگزاری آیین ها و برنامه های این روز همچون برگزاری آیین بزرگداشت سه شهید نهم دی سال 1357 آستانه اشرفیه، آیین بزرگداشت یوم الله نهم دی 88 مورد بررسی قرار گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد