صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی در شهرستان آستانه اشرفیه

رییس هیئت ورزش های همگانی و بومی ، محلی آستانه اشرفیه گفت: بیش از یکهزار نفر از ورزشکاران در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی و بومی ، محلی مناطق شهری و روستایی این شهرستان شرکت دارند. محمد رمضانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: این دوره […]

کد خبر : 39145 | 12:41 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۸

رییس هیئت ورزش های همگانی و بومی ، محلی آستانه اشرفیه گفت: بیش از یکهزار نفر از ورزشکاران در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی و بومی ، محلی مناطق شهری و روستایی این شهرستان شرکت دارند.

محمد رمضانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: این دوره از المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز و تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این المپیاد ورزشکاران شرکت کننده در هشت رشته ورزشی شامل دارت، طناب کشی ، طناب زنی ، داژبال،والیبال سه نفره ، پنالتی هدفمند، حلقه بسکتبال، روپایی با توپ با هم به رقابت می پردازند.

به گفته رمضانی مسابقات این المپیاد در دو بخش روستایی ( به مرکزیت شش دهستان ) و شهری برگزار می شود .

وی ایجاد نشاط و  توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم مناطق روستایی و شهری را از اهداف برگزاری این المپیاد عنوان و تصریح کرد: آیین افتتاحیه این المپیاد  در محل سالن ورزشی روستای دستک  و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد