صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن

آیت‌الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند. در پیام آیت‌ الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) آمده است: آفتاب صبح چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درحالی طلوع خواهد کرد […]

کد خبر : 39251 | 1:26 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۸

آیت‌الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

در پیام آیت‌ الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) آمده است: آفتاب صبح چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درحالی طلوع خواهد کرد که سایه استقلال وآزادی آن همچنان بر سر امت خداجو و انقلابی ایران آرامش بخش بوده و از این نعمت الهی بهره مند هستند و این مقدور نبود مگر به عنایت الهی، هدایت داهیانه امام و رهبر معظم انقلاب و حضور متعهدانه، مجاهدانه و ایثارگرانه مردم در صحنه های حساس نظام اسلامی.
در ادامه پیام آیت‌ الله رمضانی آمده است: بی شک فرصت جاری شدن خون پاک شهیدان والامقام در پای درخت تنومند انقلاب اسلامی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که فصل جدیدی ازعرصه مقاومت را در حوزه بین الملل باز کرده و اقتدار سیاسی نظام را ملجأ و مرجع برای آزادیخواهان جهان نمود را باید مغتنم شمرد تا نسیم رحمت آن برقله های بلند اراده جبهه مقاومت در سراسر دنیا بوزد.
اگرچه تایید یکپارچه مردم انقلابی ایران بویژه مردم ولایتمدار گیلان از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار بوده و خواهد بود امّا چاره جویی و بلند همتّی مسولین به ترمیم معیشت مادی ومعنوی مردم به شکرانه این حضور، از اوجب واجبات است که غفلت از آن با توجه به گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، در محکمه عدل الهی نا بخشودنی خواهد بود.
۲۲بهمن امسال متقارن با چهلمین روز شهادت سرور شهدای مدافعین حرم، اسوه والگوی اخلاق و کرامت، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وهمرزمش ابومهدی المهندس است که به شور ورونق حضور مردم در راهپیمایی سراسری خصوصاً مردم گیلان خواهد افزود که پیشاپیش، سر تعظیم به این اراده فرود می آوریم وخداوند را براین نعمت شکرگذار خواهیم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد