صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم گیلان در کولاک برف همراهی خود با نظام اسلامی را ثابت کردند

آیت‌الله رمضانی گفت: حضور مردم گیلان با وجود کولاک برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این پیام را به دوستان و دشمنان ایران اسلامی می‌دهد که مردم همراه با نظام و آرمان‌های انقلاب هستند. آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» در گفت وگو با شبستان، اظهار کرد: حضور گسترده مردم با وجود کولاک برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن […]

کد خبر : 39440 | 11:42 ق.ظ | ۲۷ بهمن , ۱۳۹۸

آیت‌الله رمضانی گفت: حضور مردم گیلان با وجود کولاک برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این پیام را به دوستان و دشمنان ایران اسلامی می‌دهد که مردم همراه با نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» در گفت وگو با شبستان، اظهار کرد: حضور گسترده مردم با وجود کولاک برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن گیلان، این پیام را به دوستان و دشمنان ایران اسلامی می‌دهد که مردم همراه با نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعتقاد به ولایت و مقاومت دانست و گفت: بدون شک یکی از دلایل حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال، همزمانی آن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و یارانش بوده است.

وی به انتشار وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی اشاره و تاکید کرد: شهید سلیمانی کسی بودند که تمام وجود خود را برای نظام، انقلاب و ولایت گذاشتند و در وصیت‌نامه خود نیز برای همه سفارش‌های لازم را داشتند.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: وصیت‌نامه سردار سلیمانی که در بخش‌‌های مختلف آن به همه مسئولین سفارش‌های لازم شده، باید به دقت خوانده و به آن عمل شود.

*حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت انقلاب را بالا برد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گوهرهایی دانست که از دست رفته‌اند و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضریب امنیت انقلاب را بالا برد و بقای نظام اسلامی را تثبیت کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب، نظام و ولایت منتظر این بودند که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ باشد، ولی با حضور بی‌نظیر و مقتدرانه مردم آگاه ایران اسلامی مواجه شدند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی هیچ گاه حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را نشان نمی‌دهند، افزود: حماسه حضور مردم همواره در تحریم خبری رسانه‌های استکباری قرار دارد.

*مهمترین نتیجه انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی و مقابله با نظام سلطه است

وی با بیان اینکه مردم ایران با وجود همه مشکلات در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند، تاکید کرد: مهمترین نتیجه انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی و مقابله با نظام سلطه، استکبار و استثمار بوده است.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: ملت‌های جهان نیز همانند مردم سربلند ایران، باید در سرنوشت خود حضور داشته باشند و در برابر زورگویی‌ها و ستم‌های استکبار جهانی بایستند و مقابله کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولین تاکید کرد: مسئولین باید قدردان ملت ایران باشند و با خدمات بجا و شایسته، این جایگاه و رکن نظام را حفظ کنند.

*ستاد مدیریت بحران گیلان طبق انتظار عمل نکرد

وی به مشکلات ناشی از برف سنگین در گیلان اشاره و تصریح کرد: این انتظار از مجموعه مدیریت بحران استان وجود داشت که با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، در خصوص مشکلات پیش‌آمده پیش‌گیری صورت می‌گرفت که طبق انتظار عمل نکرد.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: برق و آب جزو ضروری‌ترین نیازهای زندگی است و باید آمادگی لازم به وجود می‌آمد تا مردم کمتر با مشکل قطعی این خدمات روبرو شوند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند کمترین آسیب به مردم وارد شود، تصریح کرد: مسئولان باید به روستاهایی که با مشکلات جدی مواجه شدند رسیدگی کنند تا مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه آنچه در انقلاب اسلامی به همه اثبات شده، حضور معنادار مردم در همه عرصه‌ها است، افزود: انقلاب اسلامی با مردم، رهبری و اسلام عجین شده و مردم هیچ‌گاه نمی‌گذارند که نظام سلطه به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه مردم برای اصل و گفتمان نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچ موقع کم نگذاشته و در جنگ و تحریم مقاومت کرده و فشارها را تحمل کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان هم اگر در کنار مردم قرار بگیرند، ضریب امنیت جامعه و نظام اسلامی افزایش می‌یابد.

*وصیت‌نامه سردار سلیمانی می‌تواند راهبرد ما در خدمت‌رسانی به مردم باشد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وصیت‌نامه سردار سلیمانی می‌تواند راهبرد ما در خدمت‌رسانی به مردم باشد، افزود: باید به این مردم عشق ورزید و بهترین نوع خدمت را برای مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید در تحقق عدالت به معنای واقعی کلمه تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حوزه‌های علمی دستاوردهای بزرگی داشته و جزو اولین کشورها در بخش‌های علمی و نظامی است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه از استاندار گیلان و دیگر مسئولین تقاضا داریم که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وارد شدن فشار به مردم و حل مشکلات ضروری آنان انجام دهند، اذعان کرد: همچنین از تمام کسانی که تلاش کردند مشکلات مردم رفع شود، تشکر و قدردانی کرده و قطعا خداوند به آنان پادش عطا می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد