صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم استان برای حضور گسترده در انتخابات مجلس

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: از همه مردم عزیز گیلان می‌خواهم فردا به طور همه‌جانبه و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با صدور پیامی به مناسبت دوم اسفندماه روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با […]

کد خبر : 39483 | 10:59 ق.ظ | ۱ اسفند , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: از همه مردم عزیز گیلان می‌خواهم فردا به طور همه‌جانبه و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با صدور پیامی به مناسبت دوم اسفندماه روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عرض سلام به محضر تمام مردم ولایتمدار عزیز گیلان اظهار کرد: امام عظیم الشأن ما فرمودند؛ مجلس عصاره فضایل است.

وی ادامه داد: سخن امام(ره) به این معناست، مردم کسانی را باید به این مرکز بفرستند که به فکر گرفتاری‌ها، رنج‌ها و محنت‌های آنها باشند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: از همه مردم عزیز گیلان می‌خواهم که فردا به طور همه‌جانبه و گسترده در انتخابات حضور پیدا کنند و مشتی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام دینی یک تکلیف است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ایجاد رعب در دل دشمن می‌شود.

وی، انتخابات را مانور اقتدار مردم در جامعه اسلامی دانست و گفت: انتخابات نشان‌دهنده ابهت نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر انتخاب نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: در حکومت دینی بین مردم و رهبری پیوند معنوی برقرار است بنابراین مردم به نماینده‌ای رای می‌دهند که پایبند به ارزش‌ها و نظام ولایت فقیه باشد.

آیت‌الله فلاحتی، انتخاب نماینده شجاع را مهم ذکر کرد و یادآور شد: نماینده باید توانمند و شجاع به لحاظ تصمیم‌گیری در برابر قدرت‌های سلطه‌گر جهانی باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد