صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت بالای مردم در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، از آحاد ملت دعوت کرد که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگار صداو سیما در […]

کد خبر : 39486 | 8:34 ب.ظ | ۱ اسفند , ۱۳۹۸

استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت بالای مردم در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، از آحاد ملت دعوت کرد که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگار صداو سیما در رشت؛ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سراسر استان اندیشیده شده و دارای آمادگی کامل  و ۱۰۰ درصدی هستیم؛ اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح فردا ( دوم اسفندماه) در سراسر استان به طور همزمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و شریف استان گیلان به نقش، اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی به خوبی آگاهی دارند، ادامه داد: یقیین دارم که انشاء‌الله مردم حضوری باشکوه و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

استاندار گیلان با دعوت از همه اقشار فهیم و آگاه مردم خصوصاً جوانان عزیز برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار دارم که مردم از همان ساعات اولیه صبح در شعبه های أخذ رأی حضور داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم با مشارکت فعال سیاسی در تعیین سرنوشت استان و کشور، سهیم بوده و نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات؛ یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر واجد شرایط شرکت هستند که از این تعداد؛ ۹۱ هزار و ۴۹۸ نفر رأی اولی به شمار می روند. دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی نیز در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد یک هزار و ۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد