صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام آیت‌الله فلاحتی به‌مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند “روز بزرگداشت شهداء” پیامی به شرح زیر صادر کرد: سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین (ع) و وادی عشاق کربلا ، مجاهد فی سبیل الله بزرگتر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار زَخارف دنیا […]

کد خبر : 39540 | 12:00 ب.ظ | ۲۲ اسفند , ۱۳۹۸

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند “روز بزرگداشت شهداء” پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین (ع) و وادی عشاق کربلا ، مجاهد فی سبیل الله بزرگتر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار زَخارف دنیا محک بزند ، شهید باران رحمت الهی است که به زمین خشک جانها ، حیات دوباره می دهد ، عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد . شهید نگرشی است والا، خونی است جوشان ، با نوری منور، و دلی لبریز از عشق به خدا ، شهید آیینه تاریخ است. رسول اکرم(ص) میفرمایند بالاتر ازهر نیکی، نیکی دیگری است تا آنکه انسان در راه خدا کشته شود.

هر کس در راه خدا کشته شود بالاتر از آن نیکی وجود ندارد تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم. و شهادت یکی از حقایق قرآنی است که دارای معنای وسیعی است . شهادت مکتب سازنده ای است که شگرف ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش های نسل های بهم پیچیده تاریخ را داراست . و بفرمایش معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره) ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف شهیدان، جانبازان، مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده اند و یا سلامت خویش را از دست داده اند، مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم. وامروز مفتخریم که خداوند این نعمت عظیم وبی پایان را نصیب ملت قهرمان ولایق ایران اسلامی نموده است که برای اع ت لای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی این جانفشانی مقدس واین روز واین نام متبرک است .

اینجانب ضمن پاسداشت فرمان تاریخی امام خمینی رحمت ا.. علیه در۲۲ اسفند ، سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید ونامگذاری این روز بنام “روز بزرگداشت شهداء ” از خداوند بزرگ برای شهیدان مان علو درجات و برای بازماندگان آن قهرمانان ملی وایثارگران سرافراز این اسوه های صبر وا ستقامت عزت ، دوام و بقاء را آرزومندم.

رسول فلاحتی

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت

بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۸






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد