صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در شهر رشت

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی بهداشتی درمانی شهدای عرصه سلامت با محوریت قرارگاه منطقه‌ای غدیر در شمال کشور با اعلام آغاز این عملیات توسط آیت‌الله فلاحتی در شهر رشت انجام شد. امام جمعه رشت با اعلام رمز «یا امام رضا(ع)» به نیروهای انجام دهنده رزمایش بیولوژیک در این شهر اظهار کرد: با سلام و […]

کد خبر : 39585 | 12:11 ب.ظ | ۷ فروردین , ۱۳۹۹

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی بهداشتی درمانی شهدای عرصه سلامت با محوریت قرارگاه منطقه‌ای غدیر در شمال کشور با اعلام آغاز این عملیات توسط آیت‌الله فلاحتی در شهر رشت انجام شد.
امام جمعه رشت با اعلام رمز «یا امام رضا(ع)» به نیروهای انجام دهنده رزمایش بیولوژیک در این شهر اظهار کرد: با سلام و درود فراوان به محضر ولیعصر(عج) و جانشین بر حقش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله عظما امام خامنه‌ای، رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت را اعلام می‌کنم.
وی همچنین در جریان رزمایش دفاع بیولوژیک به شیوع بیماری کرونا در عرصه جهانی در آغاز سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و افزود: امروز فرزندان انقلاب، برادران عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش مبارزه دفاع بیولوژیک را در شهر رشت انجام می‌دهند.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حدود یک ماه است ملت ایران و بسیاری از کشورهای دنیا درگیر مبارزه با ویروس کرونا شدند، تصریح کرد: از تلاش تمام مسئولان بهداشت و سلامت ایران اسلامی به ویژه گیلان ولایتمدار در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از کسانی که برای مبارزه با ویروس کرونا در خانه‌های خود ماندند، بیان کرد: امیدوارم شاهد سلامتی برای آحاد جامعه باشیم.
آزمایش دستگاه جدید تولید هوای پاک در بیمارستان رازی رشت
فرمانده لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان نیز در جریان رزمایش مذکور گفت: عملیات پاکسازی بهداشتی درمانی شهدای عرصه سلامت با محوریت قرارگاه منطقه‌ای غدیر در شمال کشور با به‌کارگیری لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان و تیپ نیرومخصوص میرزاکوچک نزسا در استان گیلان در حال انجام است.
سرهنگ بهروز دولتی از به‌کارگیری ۶۵ دستگاه خودروی ویژه ضدعفونی برای پاکسازی میدان‌ها، خیابان‌ها و معابر اصلی شهر رشت خبر داد و افزود: امروز دستگاه جدید تولید هوای پاک از ناپاک در بیمارستان رازی رشت آزمایش می‌شود.

.

.

.

.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد