صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای توسعه معنوی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدر دانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا گفت: گیلان رتبه نخست کاهش مرگ و میر، افزایش ترخیصی ها از بیمارستان ها و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کرده است. آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار امیر سرتیپ حسن علیپور […]

کد خبر : 39617 | 9:18 ق.ظ | ۱۲ فروردین , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدر دانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا گفت: گیلان رتبه نخست کاهش مرگ و میر، افزایش ترخیصی ها از بیمارستان ها و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار امیر سرتیپ حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ بابک جمالی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با تبریک اعیاد شعبانیه و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ در حقیقت روز پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به رای بیش از ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با تلاش های امام راحل از سال ۱۳۴۲ و پس از آن با تلاش های ملت ایرانی به ثمر رسید و شاهد هستیم امروز به عنوان یک قدرت معادله گردان در دنیا برای ملت ها به اثبات رسیده و این عید را به ملت عزیز ایران به ویژه مردم ولایت مدار گیلان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز تمام قدرت های سلطه گر برای جنگ با دین بسیج شدند، بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای توسعه معنوی در جامعه است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه به حضور فعال نیروهای مسلح ایران در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حضور موثر سپاه و ارتش در مبارزه با ویروس کرونا یادآور جانفشانی این نیروها در ۸ سال دوران دفاع مقدس است.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان، تصریح کرد: تلاش های صورت گرفته توسط تمام متولیان به ویژه نیروهای مسلح موجب شده گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ و میر، افزایش ترخیصی ها از بیمارستان ها و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.

آیت الله فلاحتی، مردم گیلان را عاقل و فهیم عنوان کرد و یادآور شد: کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در سایه همکاری و همراهی مردم با متولیان امر محقق شده است.

ضدعفونی ۱۷۵ شهر و روستای گیلان توسط ارتش

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار مذکور به حضور این نیرو با محوریت لشکر ۱۶ زرهی قزوین در راستای مبارزه با ویروس کرونا در گیلان اشاره کرد و گفت: ماموریت کنترل ورودی و خروجی شهرستان رشت به نیروی زمینی ارتش محول شده و ۲ ایستگاه در رودبار و محل عوارضی رشت در منطقه امامزاده هاشم دایر کردیم.
امیر سرتیپ حسن علیپور از کنترل و پایش ۶۰ هزار خودرو طی ۱۵ روز گذشته در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار نفر غربالگری شدند که ۸۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا بودند.
وی با اشاره به گندزدایی ۱۷۵ شهر و روستای گیلان توسط نیروی زمینی ارتش در مدت ۱۵ روز گذشته، بیان کرد: بیش از ۷۵۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده مصرف کردیم و توانستیم حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ کیلومتر را در ۱۷۵ شهر و روستای گیلان گندزدایی کنیم.
معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار ماسک و دستکش در شهرها و روستاهای گیلان توزیع کردیم، تصریح کرد: آمادگی ایجاد نقاهتگاه با یک هزار تخت در گیلان را داریم.
امیر سرتیپ علیپور به جانمایی استقرار تخت های نقاهتگاه ها در رشت اشاره کرد و یادآور شد: در خیابان چمران رشت یک ورزشگاه با ۱۲۰ تخت برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده است و در صورت نیاز آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه در مناطق دیگر را داریم.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد