صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسداری از انقلاب اسلامی ماموریت دائمی سپاه است

فرمانده سپاه قدس گیلان، پاسداری از انقلاب را ماموریت دائمی سپاه دانست و اضافه کرد: سپاه باید همواره سرحال و آماده باشد تا بتواند هر لحظه از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند. سردار محمد عبدالله پور در جمع مدیران خبرگزاری های فعال استان گیلان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال […]

کد خبر : 39702 | 11:06 ق.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۹

فرمانده سپاه قدس گیلان، پاسداری از انقلاب را ماموریت دائمی سپاه دانست و اضافه کرد: سپاه باید همواره سرحال و آماده باشد تا بتواند هر لحظه از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند.

سردار محمد عبدالله پور در جمع مدیران خبرگزاری های فعال استان گیلان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸، اظهار کرد: سپاه پاسداران ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و ارزش های نظام اسلامی کرده است.

وی روحیه جهادی را مهمترین ویژگی نیروهای سپاه دانست و افزود: ماهیت سپاه نظامی و تشکیلاتی است و ماموریت آن پاسداری از انقلاب است لذا در عرصه دفاع و پاسداری باید از ابزارهای دفاعی و تجهیزات نظامی به روز و پیشرفته برخوردار باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، عملکرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش و سپاه را موجب بازدارندگی و ایجاد هراس در دل استکبار جهانی دانست و گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا یک اقدام مهم بود که دیگر کشورها توانایی آن را نداشتند لذا باید مجهز به تجهیزات نظامی باشیم.

عبدالله پور، پاسداری از انقلاب را ماموریت دائمی سپاه دانست و اضافه کرد: سپاه باید همواره سرحال و آماده باشد تا بتواند هر لحظه از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند؛ البته برخی انقلاب را تمام شده می دانند و لذا ضرورت حضور سپاه را احساس نمی کند، اما دشمنی های هر روز استکبار نشان دهنده حیات و زنده بودن این انقلاب است و سپاه نیز باید متناسب با توطئه های دشمن عمل کند.

وی هدف امام خمینی(ره) از پیروزی انقلاب را آگاه سازی مردم ایران، بیداری ملت های جهان و زمینه سازی برای ظهور دانست و بیان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام هستند و ماموریت های جدیدی برای سپاه تعیین می فرمایند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل فرهنگ حاکم بر جهان ایستاده است، گفت: زمانی که دنیا بر محور کفر و الحاد حرکت می کرد، انقلاب اسلامی براساس شریعت آخرین پیامبر خدا شکل گرفت لذا این انقلاب دشمنان بی رحمی پیدا کرده که انواع و اقسام نقشه ها و توطئه ها را علیه آن به کار برده و می برند.

عبدالله پور، محرومیت زدایی و فعالیت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر از ماموریت های سپاه دانست و تصریح کرد: در بحران کرونا نیز نیروهای سپاه و بسیج وارد میدان شدند و در عرصه های مختلف اعم از درمانی و گندزدایی و خدماتی و… نقش آفرینی کردند، زیرا تبعات درمانی و اجتماعی این بحران می تواند برای کشور خطر ایجاد کند.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت های بهداشت و درمان استان، یادآور شد: علیرغم همه کمبودها و تحریم ها و تهدیدات مدیریت خوبی در بحران کرونا داشتیم و ۷۰ درصد بهبودی بیماران داشتیم؛ این در حالی است که دنیا با ۲۰ درصد بهبودی مواجه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه سپاه همه موانع پیش روی انقلاب را بر می دارد، خاطرنشان کرد: تهدیدات دشمن موجب شده هر روز بر قدرت دفاعی و نظامی سپاه افزوده شود و باید در سایر حوزه ها همچون فضای مجازی نیز قدرتمند باشیم تا بتوانیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد