صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ثبت ۴۰ هزار سند دفاع مقدس در استان گیلان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از راه اندازی سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و افزود: سال گذشته با همت پیشکسوتان ۴۰ هزار سند در سامانه ثبت شد. سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان، ۳ اردیبهشت ماه در جلسه […]

کد خبر : 39708 | 10:23 ق.ظ | ۴ اردیبهشت , ۱۳۹۹

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از راه اندازی سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و افزود: سال گذشته با همت پیشکسوتان ۴۰ هزار سند در سامانه ثبت شد.

سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان، ۳ اردیبهشت ماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه گیلان در بخش ساخت یادمان های شهدای گمنام جز ۶ استان برتر کشور است، اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در سال گذشته ۷۲ عملکرد برجسته داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بازوی اجرایی برای بنیاد حفظ آثار محسوب می شود، گفت: کمیته زنان، بهترین کمیته این شورا در سال گذشته انتخاب شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به رونمایی ۲۵ عنوان کتاب در سال گذشته، تصریح کرد: انتظار داریم برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس که محتوای رجوع فرهنگ دفاع مقدس گیلان در آینده است، همت ویژه شود.

بایرامی با بیان اینکه گیلان ۴۰۰ رزمنده روحانی  و ۳۴۰ رزمنده زن در دوران دفاع مقدس داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته اجتماع روحانیون رزمنده در گیلان برگزار شد.

وی از راه اندازی سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و افزود: سال گذشته با همت پیشکسوتان ۴۰ هزار سند در سامانه ثبت شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، روز ملی مقاومت ملت ایران و سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور شد: گیلانی ها در قالب تیپ های مختلف در عملیات الی بیت المقدس حضور داشتند و گواه این سخن تقدیم ۲۶۰ شهید در این عملیات است.

بایرامی با بیان اینکه با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن بسیاری از یادواره ها، بر ضرورت برنامه ریزی برای گرامیداشت سوم خرداد تاکید کرد و گفت: این مناسبت بزرگ را نباید به فراموشی بسپاریم و باید ویژه برنامه هایی در حوزه فضای مجازی و رسانه ملی جهت گرامیداشت این ایام پیش بینی کنیم.

وی با بیان اینکه امسال وارد ۴۰ سالگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهیم شد، اضافه کرد: باید برنامه ریزی های لازم برای گرامیداشت این ایام صورت گیرد و به صورت ویژه پاسداشت این ایام انجام شود./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد