صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استکبار جهانی با تمام توان به جنگ احکام الهی آمده است

نماینده ولی فقیه در گیلان مسابقه حقیقی بین انسان‌ها را در میدان دستیابی به مغفرت پروردگار ذکر کرد و گفت: باور به امور الهی مرحله‌ای از کمال انسانی است. آیت‌الله رسول فلاحتی همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان در تفسیر آیه ۲۱ سوره حدید قرآن برنامه شبکه باران با اشاره به ترجمه […]

کد خبر : 39853 | 7:58 ب.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان مسابقه حقیقی بین انسان‌ها را در میدان دستیابی به مغفرت پروردگار ذکر کرد و گفت: باور به امور الهی مرحله‌ای از کمال انسانی است.

آیت‌الله رسول فلاحتی همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان در تفسیر آیه ۲۱ سوره حدید قرآن برنامه شبکه باران با اشاره به ترجمه این آیه اظهار کرد: «از هم سبقت بگیرید و براى رسیدن به مغفرتى از پروردگارتان و بهشتى که پهنایش همچون پهناى آسمان و زمین است و براى کسانى آماده شده که به خدا و پیامبرانش ایمان دارند، این فضل خداست، به هر که بخواهد مى‌دهد و خداوند صاحب فضل و فزون بخشى بزرگ است».
وی به تشبیه دنیا به پنج مرحله توسط خداوند در آیه ۲۰ سوره حدید اشاره کرد و افزود: خدای متعال آیه ۲۱ سوره حدید را مسابقه در میدان ارزش‌ها مطرح کرده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دنیا برای فرزندان آدم مسابقه در قدرت، ثروت، شهوت و ویرانگری خود و جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: خدای متعال در آیه ۲۱ سوره حدید به بیان چگونگی و انجام مسابقه توسط انسان‌ها پرداخته است.
آیت‌الله فلاحتی، مسابقه خدای متعال برای انسان‌ها را سبقت گرفتن از همدیگر در دستیابی به مغفرت پروردگار دانست و بیان کرد: دنیایی انسان را به سعادت می‌رساند که آخرت او را بیمه کند.
وی به تلاش استکبار جهانی برای به حاشیه راندن دین و معرفت از زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: قدرت‌های سلطه‌گر می‌خواهند آیین انبیای الهی را از زندگی انسان به حاشیه ببرند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تبلیغات گسترده اسلام هراسی و شیعه هراسی از برنامه‌های رسانه‌های دنیای سلطه است، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار با تمام توان به جنگ احکام الهی آمده است.
آیت‌الله فلاحتی، مسابقه حقیقی بین انسان‌ها را در میدان دستیابی به مغفرت پروردگار ذکر کرد و یادآور شد: باور به امور الهی مرحله‌ای از کمال انسانی است.
وی با اشاره به خودتربیتی و مواظبت از خود توسط امام(ره)، اظهار کرد: پس از ۱۴۰۰ سال، این مواظبت‌ها از خود موجب شد خدای متعال امام(ره) را برای رهبری امت اسلامی انتخاب کند.
امام جمعه رشت بر مواظبت از عمر توسط انسان تاکید کرد و افزود: عمر سرمایه گران‌بهایی است که خدای متعال به انسان داده است.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه فرصت عمر مانند ابر می‌گذرد، تصریح کرد: خدای متعال می‌فرماید که دنیا میدان مسابقه برای بهره بردن از عمر است بنابراین انسان باید تلاش کند از عمر خود بهره معنوی ببرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد