صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، رسانه‌ها در نظام رسالت سنگینی را به‌عهده دارند و به نوعی خبرنگاران پیش‌قراولان عرصه‌های فرهنگ‌سازی در جامعه هستند. حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با اشاره به فرا رسیدن سالروز بزرگداشت شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: یکی از […]

کد خبر : 3988 | 9:56 ق.ظ | ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲

حافظ نیا11

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، رسانه‌ها در نظام رسالت سنگینی را به‌عهده دارند و به نوعی خبرنگاران پیش‌قراولان عرصه‌های فرهنگ‌سازی در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با اشاره به فرا رسیدن سالروز بزرگداشت شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: یکی از برکات روز خبرنگار همزمانی آن با سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی است که خبرنگاران باید به آن افتخار کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید همواره از آرمان‌های شهدا و انقلاب پاسداری کنند، افزود: یکی از وظایف اصلی خبرنگاران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و این موضوع باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه وظایف خطیری به‌عهده دارند، تصریح کرد: ایجاد امید و شادابی در اقشار مختلف مردم و دوری از هرگونه ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه از ملزومات یک خبرنگار محسوب می‌شود.

امام جمعه آستارا با تأکید بر اینکه مرز تخریب و انتقاد باید از هم جدا باشد، از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست از بیان هرگونه مطالب تفرقه‌انگیز و خلاف واقع پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، رسانه‌ها در نظام رسالت سنگینی را به‌عهده دارند و به نوعی خبرنگاران پیش‌قراولان عرصه‌های فرهنگ‌سازی در جامعه هستند.

حافظ‌نیا اضافه کرد: خبرنگاران در جامعه رسالت سنگینی را به‌عهده دارند و باید نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا موجب توسعه و آبادانی کشور شود.

امام جمعه آستارا از مسئولان و مدیران خواست تا تعامل و همکاری تنگاتنگی با خبرنگاران داشته باشند و همواره آنها را دلسوزان مردم بدانند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد