صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسیر و خط امام خمینی(ره) راهی روشن و پرفروغ است

استاندار گیلان مسیر و خط امام خمینی (ره) را راهی روشن و پر فروغ دانست و گفت: باید با تاسی از سیره امام راحل، تأکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های نویدبخش دولت؛ رویکردهایی امیدآفرینانه به انقلاب و کشور داشته باشیم دکتر ارسلان زارع، عصر پنجشنبه در جلسه استانی هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) […]

کد خبر : 39884 | 11:00 ب.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۹

استاندار گیلان مسیر و خط امام خمینی (ره) را راهی روشن و پر فروغ دانست و گفت: باید با تاسی از سیره امام راحل، تأکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های نویدبخش دولت؛ رویکردهایی امیدآفرینانه به انقلاب و کشور داشته باشیم

دکتر ارسلان زارع، عصر پنجشنبه در جلسه استانی هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز با وجود آنکه افزون بر سه دهه از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب می گذرد؛ همچنان اندیشه‌های تابناک آن روشن ضمیر فرزانه، نه فقط در ایران اسلامی بلکه نزد همه ملت های آزادی خواه دنیا تلألو دارد.

وی با تاکید بر لزوم الگوبرداری از سیره و زندگی امام (ره) افزود: اعتقاد به اخلاق اسلامی، خودباوری، امیدبخشی، شجاعت، احترام به دیگران، فصل الخطاب بودن قانون ، نظم، حفظ سلامت مردم و … همه در سیره عملی امام است که برای همگان به عنوان الگو باید مدنظر باشد.

دکتر زارع بیان کرد: معتقدم مسیر و خط امام (ره) راهی روشن و پرفروغ است که حضور در این مسیر، همان انقلابی گری و تلاش برای عزت بخشی انقلاب و اسلام عزیز است.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست با دشمنی های بسیاری روبرو بود، گفت: در کنار جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشورمان که طی سال های اخیر شدت یافته ، اکنون جبهه جدیدی از جنگ روانی دشمنان علیه نظام و ملت ایران گشوده شده که برای مقابله با آن نیازمند توجه بیشتر به کلام نورانی امام و تأکیدات ایشان به وحدت ، اتحاد و امید برای موفقیت هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان مطلب که امام خمینی (ره) هرگز و در هیچ مقطعی نسبت به آینده روشن انقلاب نا امید نشد، گفت:  امروز این وظیفه یکایک ماست که در شرایط خطیر کنونی؛ با استعانت از سیره فکری امام راحل، تأکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه های نویدبخش دولت؛ رویکردهایی امیدآفرینانه داشته باشیم تا ملت ایران که به حق شایسته عزت و تعالی است؛ بدان دست یابد.

وی با اشاره به اینکه به سبب جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محدودیت هایی برای برگزاری تجمعات میلیونی در حرم مطهر امام (ره) و نیز برگزاری اجتماعات گسترده در استان ها وجود دارد، اضافه کرد:  باید متناسب با این شرایط و در راستای غنا بخشیدن به برنامه‌های ویژه این ایام ، با کمک فنآوری و ابزارهای جدید، سیره امام خمینی(ره) را در جهان گسترش دهیم.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل و آرمان های بلند ایشان به نسل جوان، بیان کرد: در کنار فعالیت در فضای مجازی،  فضا آرایی محیطی نباید به فراموشی سپرده شود و لازم است همه فرمانداران ، شهرداران و دهیاران در اجرای این مهم فعالیتی موثر داشته باشند.

 وی استفاده از ظرفیت های استانی در تولید محتوا در بخش امام شناسی را موضوعی با اهمیت خواند و بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و مذهبی در این ارتباط تأکید کرد.

استاندار گیلان در خاتمه سخنانش برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری متناسب با ایام بزرگداشت امام خمینی(ه) را نیز مورد تاکید قرار داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد