صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حرکت برای نجات فلسطین در جوامع اسلامی نهادینه شده است

نماینده ولی فقیه در گیلان به نهادینه شدن حرکت جوامع اسلامی برای نجات فلسطین اشاره کرد و گفت: شاهد پویش عمیق در تمام جوامع به ویژه جوامع اسلامی برای آزادی فلسطین هستیم. آیت الله رسول فلاحتی با حضور در برنامه «ماه بهشت» شبکه باران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان «روز […]

کد خبر : 39888 | 11:56 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان به نهادینه شدن حرکت جوامع اسلامی برای نجات فلسطین اشاره کرد و گفت: شاهد پویش عمیق در تمام جوامع به ویژه جوامع اسلامی برای آزادی فلسطین هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی با حضور در برنامه «ماه بهشت» شبکه باران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان «روز قدس» توسط امام(ره) اظهار کرد: مدت ۷۲ سال است که فلسطین تحت اشغال رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
وی به تأثیر انقلاب اسلامی در وحدت مسلمانان برای نجات فلسطین اشاره کرد و افزود: حرکت امام(ره) به مقاومت مردم فلسطین رنگ و سبقه اسلامی داد و فرمودند که فلسطین پاره تن امت اسلامی است و همه مسلمانان در غم مردم فلسطین شریک هستند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه حرکت برای نجات فلسطین در جوامع اسلامی نهادینه شده است، تصریح کرد: شاهد پویش عمیق در تمام جوامع به ویژه جوامع اسلامی برای آزادی فلسطین هستیم.
آیت الله فلاحتی به بزرگ ترین پیام روز قدس اشاره کرد و گفت: دنیای استکباری بداند از این به بعد با امت یکپارچه اسلامی مواجه است.
وی با اشاره به اینکه قدرت های استکباری اکنون با تمام توان و قدرت همه جانبه امت اسلامی مواجه هستند، بیان کرد: هر قدر به جلو می رویم رژیم صهیونیستی به نابودی خود نزدیک می شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان به صدور انقلاب اسلامی به فراسوی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: سخن امام(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی محقق شده است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ها به این باور رسیدند ایران در عرصه بین المللی حرف اول را می زند، اظهار کرد: قیام ۹۹ درصدی مردم کشورهای غربی علیه یک درصد حاکمان خود نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در گیلان اشاره کرد و افزود: رزمایش مواسات لبیک گویی مردم به ندای مقام معظم رهبری است.
رئیس قرارگاه رزمایش مواسات گیلان با قدردانی از تلاش رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی این رزمایش، تصریح کرد: همزمان با عید فطر آخرین مرحله توزیع بسته های معیشتی مواسات بین نیازمندان صورت می گیرد.
آیت الله فلاحتی همچنین به گلایه مقام معظم رهبری نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: البته جامعه اسلامی رو به جلو پیش می رود و شاهد رویش خوبی هستیم.
وی با اشاره به رشد شاخصه های اجتماعی در جامعه، بیان کرد: گله مندی به معنای سیاه نمایی نیست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان با گلایه نسبت به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: موفقیت و اوجی که می خواستیم در فرهنگ عمومی مشاهده کنیم، نیستیم.
آیت الله فلاحتی، گیلان را دروازه ورود تمدن اروپا به ایران عنوان کرد و یادآور شد: گیلانی ها به ولایتمداری مشهور هستند.
وی با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان به ویژه با گویش محلی، اظهار کرد: روان شناسان علوم اجتماعی می گویند مردمی که با گویش محلی صحبت می کنند از روان بهتری برخوردارند ضمن اینکه عملکرد شبکه باران خوب است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد