صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سعادت دنیوی و اخروی بشریت در گرو عمل به مفاهیم ناب الهی قرآن است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: سعادت دنیوی و اخروی بشریت در گرو عمل به مفاهیم ناب الهی قرآن کریم است. حجت الاسلام سید رضا مطهری در جمع فعالان قرآنی این شهرستان افزود:  ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مهمترين و اصلي‌ترين راهکار مقابله با ترفندهاي دشمن در جريان تهاجم فرهنگي است. وی تصریح کرد: […]

کد خبر : 3992 | 10:10 ق.ظ | ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲

مطهری14

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: سعادت دنیوی و اخروی بشریت در گرو عمل به مفاهیم ناب الهی قرآن کریم است.

حجت الاسلام سید رضا مطهری در جمع فعالان قرآنی این شهرستان افزود:  ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مهمترين و اصلي‌ترين راهکار مقابله با ترفندهاي دشمن در جريان تهاجم فرهنگي است.

وی تصریح کرد: زمينه ‌سازي براي حضور بيشتر و مشتاقانه جوانان در کانون ‌هاي مذهبي از قبیل محافل قرآني، مذهبي و مساجد بسيار مهم و قابل توجه است.

رئیس تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه گفت: ترويج و تبيين فرهنگ قرآني موجب عدم بروز ناهنجاري‌ هاي اجتماعي و سلامت جامعه مي ‌شود.

وی همچنین با اشاره به اينكه در سايه قرآن و مكتب اسلام، انسان به سعادت دنيوي و اخروي مي ‌رسد بر ضرورت فعاليت ‌هاي مستمر در زمينه قرآن، ترويج فرهنگ قرآني و برگزاري محافل و مسابقات قرآني و فرهنگي در جامعه تاکید کرد.

مطهری قرآن را بهترین هدایتگر بشر دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین موقعیت برای ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی یادآورشد: نقش مهم رسانه‌ها و مطبوعات در‌ ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انکار‌ناپذیر است و پرداختن بیشتر به مسائل قرآنی، داستان ‌ها، احکام، تفسیر و سایر علوم قرآنی در مطبوعات از نیازهای جامعه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد