صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

ساحت ارزشمند اندیشه در سپهر دانایی و معرفت به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی سرآمد بصیرتی والا از جانب خادمان اهل قلم ملت دلاور ایران است. هفدهم مرداد، مبارک روزی است که تبرک خون پاک شهیدان خبرنگار عزت و افتخار اهداف والای نهضت اسلامی ایران را بر صحیفه  درخشان ولایت مداری نقش نمود و بستری […]

کد خبر : 3995 | 10:37 ق.ظ | ۱۷ مرداد , ۱۳۹۲

شورا11

ساحت ارزشمند اندیشه در سپهر دانایی و معرفت به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی سرآمد بصیرتی والا از جانب خادمان اهل قلم ملت دلاور ایران است. هفدهم مرداد، مبارک روزی است که تبرک خون پاک شهیدان خبرنگار عزت و افتخار اهداف والای نهضت اسلامی ایران را بر صحیفه  درخشان ولایت مداری نقش نمود و بستری نوین از اطلاع رسانی شفاف و استقلال فکری را به جامعه  بشری هدیه می نماید. در وسعت فرسایشی بوق های تبلیغی،  زلال نوشتن متعهدانه، روزهای درخشانی را برای ایران اسلامی فراهم می آورد.

روزخبرنگار روز درخشان انسانهایی والاست که با تعهد به ملت و ایمان به رسالت عظیم خود حقیقت مسلم پیشرفت را در پاکی قلم خلاصه می کنند و نوید بخش آزادگی و توسعه ملت خواهند بود.

هفدهم مرداد پاسداشت اهل قلم و اندیشه ورزانی است که با تدبیر و دلسوزی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را پیش روی خود می نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت روز خبرنگار به جامعه خبری استان گیلان و تبریک یاد روز تعهد ارزشمند حقیقت خواهان اهل قلم که در مناسبت ها و ایام الله انقلاب اسلامی همراه و همدوش ملت به تبیین معارف اسلام و نهضت پرشور ایران اسلامی می پردازند،امیدوار است در آغاز دهه چهارم  نظام گرانقدر جمهوری اسلامی اصحاب مطبوعات و خبرنگاران ارزشمند گیلانی به تبیین ویژگی های مناسبت ها و ایام الله انقلاب اسلامی اهتمام ویژه نموده و در راه کمال و سازندگی جامعه اسلامی نقش والا را برعهده گیرند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد