صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خبرنگاران گیلانی تجلیل می شوند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: به مناسبت روز خبرنگار ، 400 نفر از فعالان عرصه رسانه در استان تجلیل می شوند. محمد حسن پور افزود: دفاتر خبرگزاری ها، مدیران مسوول روزنامه ها، هفته نامه ها ، ماهنامه ها و دوماهنامه های استان و … از سوی اداره کل فرهنگ و […]

کد خبر : 3999 | 9:57 ق.ظ | ۲۱ مرداد , ۱۳۹۲

پورحسن11

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: به مناسبت روز خبرنگار ، 400 نفر از فعالان عرصه رسانه در استان تجلیل می شوند.

محمد حسن پور افزود: دفاتر خبرگزاری ها، مدیران مسوول روزنامه ها، هفته نامه ها ، ماهنامه ها و دوماهنامه های استان و … از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مبنی بر معرفی خبرنگاران فعال دریافت کرده اند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران فعال بر اساس سهمیه های تعیین شده معرفی خواهند شد.
وی تصریح کرد: همچنین خبرنگاران معرفی شده بایستی عضو خانه مطبوعات یا سرای روزنامه نگاران و یا از خبرنگاران پر تلاش با آثاری برجسته در یک سال گذشته باشند.
حسن پور بیان کرد: برنامه تجلیل از خبرنگاران باید در روز هفدهم مردادماه – روز خبرنگار – برگزار می شد اما به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان با یک هفته تاخیر برگزار می شود.
وی ادامه داد: مراسم تجلیل از خبرنگاران بعد از ظهر بیست و چهارم مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار خواهد شد.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد