صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طرح ولایت دانشجویی فضایی مناسب برای ارتقای معنویت دانشجویان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، طرح ولایت دانشجویی را فضایی مناسب برای ارتقای معنویت دانشجویان و تقویت قدرت تحلیل و اعتماد به نفس در دانشجویان دانست.  حجت الاسلام سعید مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در آیین افتتاحیه طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان که در تالار حکمت دانشگاه […]

کد خبر : 4005 | 12:01 ب.ظ | ۲۳ مرداد , ۱۳۹۲

مهدوی12

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، طرح ولایت دانشجویی را فضایی مناسب برای ارتقای معنویت دانشجویان و تقویت قدرت تحلیل و اعتماد به نفس در دانشجویان دانست.

 حجت الاسلام سعید مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در آیین افتتاحیه طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه تحقق سبک زندگی اسلامی از اهداف اصلی برنامه‎های بصیرتی و معنوی است، تصریح کرد: طرح ولایت دانشجویی فضایی مناسب برای ارتقای معنویت دانشجویان است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید همواره به سخنان رهبری در همه زمان‌ها به ویژه در گذر از پیچ تاریخی به تعبیر ایشان توجه کنند، اذعان کرد: طرح آموزش مبانی اسلامی با عنوان طرح ولایت در توجه به این منویات تلاش می‌کند.
حجت الاسلام مهدوی برگزاری دوره‌های طرح ولایت را شناخت راه، هدف و تقویت قدرت تحلیل و اعتماد به نفس در بین دانشجویان بسیجی دانست و تصریح کرد: مسلح کردن دانشجویان به ابزارهای منطقی برای دفاع از ارزش‌ها و باورهای دینی و پاسخ به شبهات فکری در محیط دانشگاه‌ از اهداف برگزاری دوره‌های طرح ولایت است.

 وی با اشاره به مباحث مطرح شده در طرح ولایت برای دانشجویان شرکت‌کننده، گفت: مباحث این دوره بر تمام فعالیت‌های فکری و دانشجویی شرکت‌کنندگان تأثیر بسیار مثبتی دارد و سبب می‌شود دانشجویان به خوبی بتوانند به سمت آرمان‌های خود گام بردارند.

 حجت الاسلام مهدوی به محتوای بسیار قوی و کارآمد کتب طرح ولایت اشاره و بیان کرد: کتاب‌های تدریس شده در این دوره نتیجه سال‌ها تلاش بهترین اساتید کشور است و فراگیری محتوای این دوره می‌تواند در ایجاد نیروهای متعهد و کارآمد بسیار مفید باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد