صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره 2200 شهید شهرستان رشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادواره 2 هزار و 200 شهید شهرستان رشت پاییز امسال برگزار می‌شود. مجید دوهندو با اشاره به نصب تمثال شهدا در خیابان‌ها و معابر این شهر اظهار کرد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است. وی بر معرفی صحیح شهدا به منظور الگوسازی برای […]

کد خبر : 4012 | 8:11 ق.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۳۹۲

شهدا18

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادواره 2 هزار و 200 شهید شهرستان رشت پاییز امسال برگزار می‌شود.

مجید دوهندو با اشاره به نصب تمثال شهدا در خیابان‌ها و معابر این شهر اظهار کرد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی بر معرفی صحیح شهدا به منظور الگوسازی برای جوانان تاکید کرد و افزود: سپاه ناحیه مرکزی رشت برنامه‌های مختلف فرهنگی برای شناساندن شهدا به نسل جوانان را اجرا می‌کند.

دوهندو از برگزاری یادواره 2 هزار و 200 شهید شهرستان رشت در پاییز امسال خبر داد و بیان کرد: جلسه‌های مختلفی برای برگزاری یادواره مذکور تاکنون تشکیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزاری یادواره شهید محمد بیگلو را از جمله برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: یادواره مذکور در مهدیه رشت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای کربلای 2 با محوریت سردار شهید محمود قلی‌پور در شهریور امسال در رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهید قلی‌پور باید آنگونه که بود به جامعه معرفی شود.

دوهندو به اهداف عملیات کربلای 2 در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: انهدام نیروهای دشمن، تسلط بر ارتفاعات منطقه، کمک به مبارزان مسلمان شمال عراق و تصرف دوباره ارتفاع مهم 2519 از جمله اهداف عملیات مذکور بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت منطقه اجرای عملیات کربلای 2 را 50 کیلومتر مربع دانست و خاطرنشان کرد: 194 شهید در عملیات کربلای 2 تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی گلستانی، رضوان‌خواه و قبادی را از شهدای عملیات کربلای 2 خواند و اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای کربلای 2 به عهده سپاه ناحیه مرکزی رشت گذاشته شده است.

دوهندو به زندگینامه شهید محمود قلی‌پور اشاره کرد و افزود: شهید مذکور پس از پیروزی انقلاب به کمیته انقلاب اسلامی پیوست و یکی از تشکیل دهندگان سپاه رشت بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه شهید قلی‌پور در آزادسازی پاوه همراه شهید چمران جنگید، بیان کرد: شهید حاج محمود قلی‌پور از شهدای شاخص گیلان است.

وی در پایان سپاه را یک نهاد توصیف کرد و گفت: سپاه تنها یک سازمان نظامی نیست و هر جا مشکلی برای نظام ایجاد شود، حاضر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد