صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در عرصه فرهنگی جای کار بسیاری وجود دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح سالن ورزشی سپاه در بندرانزلی گفت : در عرصه فرهنگی جای کار بسیاری وجود دارد . سردار ˈهامون محمدی ˈ اظهار کرد : این چهل و پنجمین سالن ورزشی سپاه در استان است که با هدف تشویق مردم به ورزش و تفریحات سالم احداث شده است. وی خاطرنشان […]

کد خبر : 4015 | 8:17 ق.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح سالن ورزشی سپاه در بندرانزلی گفت : در عرصه فرهنگی جای کار بسیاری وجود دارد .

سردار ˈهامون محمدی ˈ اظهار کرد : این چهل و پنجمین سالن ورزشی سپاه در استان است که با هدف تشویق مردم به ورزش و تفریحات سالم احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد : این سالن های ورزشی با صرف مبالغ کم و با کمک های مردم و مسئولان ساخته شده است .
وی از همیاری فرماندار انزلی و دیگر مسئولانی که در این زمینه به سپاه یاری رسانده اند، قدردانی کرد.
سردار محمدی یادآور شد : در سال های گذشته خیلی شاهد کار جدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بویژه در محدوده سواحل و همچنین در تفرجگاه ها و بوستان ها نبودیم .
به گفته وی در یکی دو سال اخیر سپاه قدس گیلان این ابتکار را شروع کرده و انجام کارهای فرهنگی – ورزشی از سوی مرکز نیز به صورت نهادینه ابلاغ شد .
سردار محمدی تصریح کرد : سپاه قدس گیلان کارهای فرهنگی متعدد و متنوعی را در طرح های سالمسازی دریا و سایر تفرجگاه های استان انجام داده و در حال اجرا دارد .
وی یکی از این کارهای فرهنگی را برگزاری جنگ های شادی با هدف غنی سازی مناسب اوقات فراغت مردم ، پیشگیری از شادی غیرمتعارف و جلوگیری از به تمسخر گرفتن قومیت ها در برخی جنگ های سطح پایین عنوان و خاطرنشان کرد : این جنگ های شادی ، رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است .
سردار محمدی افزود : در 21 طرح سالمسازی دریا در 9 شهرستان و توأمان تفرجگاه جنگ های شادی و ورزش های بومی محلی ، نمایشگاه صنایع دستی ، پاسخ به سئوالات شرعی مردم، عرضه محصولات فرهنگی مجاز به مردم را داشتیم .
وی یاداور شد: در نقاط مختلف شهر رشت حداقل 16 جنگ شادی برگزار شد که در برخی از این مناطق هرگز کار فرهنگی صورت نگرفته بود .
وی همچنین اقامه نماز جماعت با استفاده از روحانیون در طرح های سالمسازی دریا را از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده توسط سپاه گیلان عنوان کرد .
سردار محمدی با اشاره به اینکه عرصه فرهنگی جای کار بسیار دارد ؛ به نهادهای مرتبط توصیه کرد از فضا و محیط مناسب در طرح های سالمسازی ، بوستان ها برای انجام کارهای فرهنگی و پیشگیری از تهاجم فرهنگی استفاده کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: می توان با ارائه برنامه های جذاب تفریحی کاری کرد که در کنار فراهم کردن اوقات شاد برای مردم ؛ مسائل فرهنگی و معنوی نیز به صورت غیرمستقیم آموزش داده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد