صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






التهاب‌‌آفرینی و القای یاس و ناامیدی در جامعه شایسته خواص جامعه نیست

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه عده‌ای به جای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‌نویسند، گفت: التهاب‌ آفرینی و القای یاس و ناامیدی در جامعه شایسته خواص جامعه نیست. آیت‌الله «رضا رمضانی» در گفت‌وگو با شبستان، با اشاره به نقش ولایت فقیه به عنوان یکی […]

کد خبر : 40223 | 9:09 ق.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۹

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه عده‌ای به جای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‌نویسند، گفت: التهاب‌ آفرینی و القای یاس و ناامیدی در جامعه شایسته خواص جامعه نیست.

آیت‌الله «رضا رمضانی» در گفت‌وگو با شبستان، با اشاره به نقش ولایت فقیه به عنوان یکی از شئون امامت در عصر حاضر در مدیریت بحران‌ها، اظهار کرد: نقش ولی فقیه در جامعه نقش رهبری و تقویت وحدت کلمه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دوران معاصر و مقطع تاریخی کنونی، نمونه‌ای از نقش و جایگاه ولایت را در انسجام و اتحاد امت اسلامی شاهد بودیم، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول دوران حیات خود با بحران‌های زیادی مواجه شد اما اقتدار و معنوی ولایت این بحران‌ها را حل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران زعامت امام راحل(ره) و امروز که سکان کشتی انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب است، مسلمانان به عزت رسیده و اقتدار مسلمانان به دنیا نشان داده شد.

آیت‌الله رمضانی افزود: امروزه در مراکز مهم علمی دنیا بحث درباره اسلام گرایی، تشیع و معنویت تشیع است و این تأثیر عمیق را می‌بینیم و دنیای استکبار با این عزت مقابله و دشمنی می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروز کشور با مشکلاتی روبرو است که باید با تدبیر و همکاری قوای کشور این مشکلات حل شود، تصریح کرد: سرمایه ولایت فقیه، همه بحران‌ها را در نظام اسلامی حل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز زمان درگیری ‌های داخلی نیست و جامعه ما بیش از همه زمان‌ دیگر نیازمند تزریق امید و وحدت است، گفت: بعضی به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‌نویسند.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: انقلاب به هر حال مسیر خود را طی می‌کند و مشکلات مهمی که پیش پای آن است به فضل الهی برطرف می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر فرد انقلابی باید ببیند که برای نظام و کشور چه تلاشی کرده و چه قدمی برداشته است، تاکید کرد: باید دید که عملکرد ما در رشد انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چگونه بوده و چه تدبیری برای حل مشکلات داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نباید تنها به دنبال التهاب‌ آفرینی و القای یاس و ناامیدی در جامعه باشیم، اظهار کرد: صرف انتقاد کردن و نشان دادن نقطه ضعف‌ها بدون ارائه راهکار، اقدام قابل انتظار از خواص جامعه نیست.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه همه باید در کنار ولی فقیه بوده و مطیع ایشان باشیم، تصریح کرد: وظیفه ما آگاهی بخشی و اطاعت است و نباید توقع داشته باشیم که هر پیشنهادی دادیم ولایت از ما اطاعت کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه جامعه به امید نیاز دارد و برای حل مشکلات اقتصادی باید راه حل ارائه کنیم، گفت: باید برای کسانی که سوء تدبیر دارند نامه بنویسیم و البته راهکار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه به آرامش، تلطیف و امنیت نیاز دارد، اذعان کرد: امروز عزت مسلمین، خشم منافقین و شکست کافرین به برکت ولایت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد