صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هر قطره  خون شهید انصاری تبدیل به انصاری های دیگر شده است

همسر تنها استاندار شهید، با بیان اینکه امروز قطره های خون همسر شهیدم تبدیل به انصاری های دیگر شده است، خاطرنشان کرد: خدمت گزاران به نظام و مردم همه انصاری هستند و هر لحظه او را می بینم که در حال خدمت به انقلاب است. حمیده دانش کاظمی در مراسم گلباران محل ترور شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها […]

کد خبر : 40243 | 10:52 ق.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۹

همسر تنها استاندار شهید، با بیان اینکه امروز قطره های خون همسر شهیدم تبدیل به انصاری های دیگر شده است، خاطرنشان کرد: خدمت گزاران به نظام و مردم همه انصاری هستند و هر لحظه او را می بینم که در حال خدمت به انقلاب است.

حمیده دانش کاظمی در مراسم گلباران محل ترور شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید و معاون عمرانی وی که در خیابان لاکانی رشت برگزار شد، با اشاره به گذشت ۳۹ سال از شهادت همسرش، اظهار کرد: ۳۹ سال است که در چنین روزی در محل شهادت همسرم حاضر می شوم و شاهد قدرشناسی مردم از فرزندان شهید خود هستم.

وی شهادت را روزی همسرش دانست و افزود: شهید انصاری بعد از آخرین سخنرانی خود که در نماز جمعه کلاچای بود به دشمنان اعلام کرد که از کشته شدن ترسی ندارد و گفت «مرا بکشید و هر قطره خونم یک انصاری دیگر خواهد شد».

همسر شهید انصاری، با بیان اینکه امروز قطره های خون همسر شهیدم تبدیل به انصاری های دیگر شده است، خاطرنشان کرد: خدمت گزاران به نظام و مردم همه انصاری هستند و هر لحظه او را می بینم که در حال خدمت به انقلاب است.

دانش کاظمی، شهید انصاری را متعلق به ملت دانست؛ نه فقط خانواده خود و مردم استان گیلان و یادآور شد: جمعیتی که در سالگردهای شهیدان انصاری و نورانی می آیند نشان دهنده احترام و قدرشناسی مردم از شهداست و بسیار ارزش دارد.

وی یادواره ها و سالگردهای شهدا را موجب شناخت بیشتر شهدا دانست و خاطرنشان کرد: باید با ابعاد مختلف زندگی شهدا آشنا شویم. شهید انصاری از دوره دانشجویی مبارزه علیه طاغوت را آغاز کرد و حتی در آمریکا به واسطه فعالیت سیاسی، زندانی شد. در آن سال ها با تهدید ساواک مواجه شدم تا همسرم را از مبارزه باز دارم، اما شهید انصاری به فکر تسلیم شدن نبود.

همسر تنها استاندار شهید کشور، با اشاره به سابقه مبارزاتی خود در دوران دانشجویی و اخرا از دانشگاه آمریکا، یادآور شد: شهید انصاری در راه انقلاب تا پای جان ایستاد و هفت بار مورد سوءقصد قرار گرفت، اما آخرین بار به این توفیق بزرگ الهی رسید.

دانش کاظمی، با بیان اینکه منافقین بارها با منزل ما تماس می گرفتند و انصاری را تهدید می کردند، گفت: در لحظه شهادت ایشان از طرف صدا و سیمای گیلان با بنده تماس گرفتند و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفتند، اما فقط تبریکشان را پذیرفتم و تسلیت را قبول نکردم.

وی شهید انصاری را لایق شهادت در راه خدا دانست و تاکید کرد: امروز وظیفه ماست که زینب وار قدم در راه شهدا بگذاریم و از آرمان آنان صیانت کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد