صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران در مقابل نظام سلطه تا ابد ایستاده است

سردار عبداله پور افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند را افرادی خود فروخته و ترسو دانست و گفت: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد. سردار «محمد عبدالله‌پور»، یک‌شنبه، ۲۲ تیر در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج […]

کد خبر : 40264 | 4:35 ب.ظ | ۲۲ تیر , ۱۳۹۹

سردار عبداله پور افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند را افرادی خود فروخته و ترسو دانست و گفت: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

سردار «محمد عبدالله‌پور»، یک‌شنبه، ۲۲ تیر در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی را پس از رحلت امام خمینی(ره) تداوم باقدرت مسیر با حضور مقام معظم رهبری دانست و گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز شاهد هستیم که تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد بود که مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آن‌ها سپرد تاکید کرد: یکی از دلایل اقتدار انقلاب اسلامی نقش مردم در حفاظت از آن است.

عبدالله پور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران اعلام کرد و تفاهم و مذاکره با کسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند را امری غیرعقلانی دانست.

وی  ادامه داد: افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند افرادی خود فروخته و ترسو هستند، همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سیلی‌های متعدد جمهوری اسلامی به آمریکا اعلام کرد: امروز تمام کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی بعد از حضور در خلیج فارس مجبور هستند که با زبان فارسی به ما پیام بدهند.

وی با بیان اینکه امروز ساختار اداری ما نیازمند اصلاح است تصریح کرد: وظیفه بسیج کارمندان است که به دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری کشور باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در امور کشور ابراز داشت: بسیج مجموعه‌ای است که باید خودش مسائل را شناسایی کند و برای رسیدگی به آن‌ها راهبرد داشته باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد