صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پخش جشنواره فیلم مقاومت به صورت زنده از شبکه باران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به همکاری این سازمان با سپاه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، گفت: جشنواره فیلم مقاومت به صورت زنده از شبکه باران پخش می شود. محمد باقر باقرزاده در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به هم‌افزایی سپاه و صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ […]

کد خبر : 40309 | 10:54 ق.ظ | ۱ مرداد , ۱۳۹۹

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به همکاری این سازمان با سپاه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، گفت: جشنواره فیلم مقاومت به صورت زنده از شبکه باران پخش می شود.

محمد باقر باقرزاده در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به هم‌افزایی سپاه و صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، اظهار کرد: هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم ایثار، جهاد و مقاومت در جامعه است.

باقرزاده جشنواره فیلم مقاومت را یک جشنواره اصیل، توانمند و در طراز انقلاب دانست و عنوان کرد: جشنواره فیلم مقاومت را به صورت زنده در شبکه باران پوشش دهیم.

وی با اشاره به ساخت تله فیلم و مستندهای مرتبط با زندگی شهدای شاخص گیلان توسط صدا و سیمای مرکز استان، ادامه داد: ساخت آثار هنری مرتبط با شهیدان املاکی و حسین‌پور از جمله این اقدامات است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به توانمندی هنرمندان گیلانی، تصریح کرد: حوزه رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان در سال‌های اخیر درخشش فراوانی در سطح بین‌المللی کسب کرده است.

باید از ظرفیت فیلم سازان جوان استفاده شود

مدیر بخش فیلمسازان جشنواره فیلم مقاومت نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت فیلم‌سازان جوان بسیجی در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار اظهار کرد: جشنواره فیلم مقاومت امسال بخش ویژه‌ای به نام فیلم‌سازان بسیجی خواهد داشت.

انسیه شاه‌حسینی افزود: هدف از ایجاد بخش فیلمسازان بسیجی در جشنواره فیلم مقاومت امسال، حمایت از هنرمندانی است که در شهرستان‌ها به صورت دغدغه‌مند مشغول فعالیت در حوزه ایثار و مقاومت هستند.

وی فیلم سازان بسیجی را افرادی مستعد در راستای انتقال مفاهیم انقلابی و ارزشی دانست و افزود: این نسل می‌تواند زمینه‌ساز تحول در سینمای انقلاب باشد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد