صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم استان گیلان

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۷۷ نفر از قاریان و حافظان از نیمه دوم شهریور ماه در رشت برگزار می شود. حجت الاسلام ستار علیزاده  در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیمه دوم شهریور در آستان خواهر امام رشت برگزار می‌شود. […]

کد خبر : 40518 | 9:56 ب.ظ | ۳ شهریور , ۱۳۹۹

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۷۷ نفر از قاریان و حافظان از نیمه دوم شهریور ماه در رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده  در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیمه دوم شهریور در آستان خواهر امام رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۱۹ شهریور ویژه خواهران و ۲۰ شهریور برای مسابقات برادران تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گیلان ۳۵ خواهر و ۴۲ برادر قاری و حافظ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، ادامه داد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته حفظ ۵ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود، تصریح کرد: داوران این دوره از مسابقات از داوران و اساتید گیلانی هستند که توسط سازمان اوقاف انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد افزود: در کمیته استانی برگزاری مسابقات مقرر شده که برای برگزیدگان هر رشته علاوه بر جوایز معمول به همراه خانواده تور گردشگری آستارا در نظر گرفته شود./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد