صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خون های پاک شهدا موجب شد دشمن خود را در تراز حمله به ایران نبیند

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: خون های پاک شهدا موجب شد دیگر جنگی از جنس هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور رخ ندهد و دشمن خودش را در تراز حمله به ایران نبیند. سردار محمدعلی حق بین در یادواره تلویزیونی سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید والامقام عملیات کربلای۲ که در گلزار شهدای […]

کد خبر : 40590 | 2:22 ب.ظ | ۱۲ شهریور , ۱۳۹۹

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: خون های پاک شهدا موجب شد دیگر جنگی از جنس هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور رخ ندهد و دشمن خودش را در تراز حمله به ایران نبیند.

سردار محمدعلی حق بین در یادواره تلویزیونی سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید والامقام عملیات کربلای۲ که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس در تحقق این عملیات مهم، اظهار کرد: عملیات کربلای۲ یکی از عملیات های سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس است که با حماسه آفرینی انسان هایی با بصیرت، دشمن شناس و ولایتمدار رقم خورد.

وی شهدا و رزمندگان را تابع ولی فقیه دانست و افزود: شهید قلی پورها و گلستانی ها و قبادی ها و همه شهدای دوران دفاع مقدس سختی ها را به جان خریدند و مردانه در مقابل دشمن ایستادند و قلب امامشان را شاد کردند. در واقع خون های پاک شهدا موجب شد دیگر جنگی از جنس هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور رخ ندهد و دشمن خودش را در تراز حمله به ایران نبیند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمنان دیگر جرات ندارند دفاع مقدس را تکرار کنند، گفت: به برکت خون شهدا قدرتمند شدیم و با همت و غیرت و بصیرت و دشمن شناسی ملت مسیر ابرقدرتی را طی می کنیم.

سردار حق بین، با اشاره به پشت سر گذاشتن جنگ هشت ساله با وجود شرایط سخت، عنوان کرد: به پشتوانه مردم و رزمندگان از این آزمون سربلند بیرون آمدیم و دستاوردهای آن دوران در جبهه مقاومت عراق و سوریه متجلی شد.

وی با بیان اینکه دشمن داعشی قسم خورده بود خودش را به مرزهای ایران برساند و وارد کشور ما شود، خاطرنشان کرد: فرماندهان دوران دفاع مقدس سربازان امروز ولی امر مسلمین هستند و با اطاعت محض از مقام معظم رهبری دشمن را به عقب راندند و آنان را نابود کردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس، واقعه عاشورا را درس بزرگ ولایتمداری دانست و یادآور شد: اگرچه جبهه حق همواره پیروز است، اما امام حسین(ع) در کربلا به ظاهر شکست خورد، زیرا فقط یک عباس(ع) داشت. امروز سرداران و فرماندهان بزرگی همچون حضرت اباالفضل(ع) داریم که بیش از ۴۰ سال است در رکاب انقلاب و گوش به فرمان ولایت هستند.

وی با بیان اینکه فرماندهان جمهوری اسلامی ایران جنگ سوریه و عراق را مدیریت کردند، گفت: شهید طاهرنیاها و کوچک زاده ها و حججی ها و سیرت نیاها و روحی ها و… هر کدام یک سردار برای ولایت هستند و قدرت نظام اسامی را به رخ دشمنان کشیدند.

حق بین، با اشاره به انتقال روحیه فداکاری و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل امروز، اظهار کرد: جوانان ما راه شهدا را ادامه داده اند و به دشمنان و در راس آنها آمریکا نشان دادند که دیگر جنگی علیه ما تحمیل نخواهد شد، زیرا در عراق و سوریه با آمریکا جنگیدیم و پایگاه آنان را نابود کردیم.

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت سوریه، سردار سلیمانی های ایران را عامل ایجاد ترس در دل دشمنان دانست و عنوان کرد: امروز وظیفه داریم دیده بان نظام باشیم و نقشه های دشمن را نقش بر آب و طراحی های آنان را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام داخلی، تصریح کرد: مردم ایران در همه حوادث و بحران ها مانند سیل و زلزله و کرونا و… نشان دادند از مردم دنیا جلوتر هستند و وحدت و همدلی دارند، اما اگر درگیر اختلافات داخلی در بخش های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و… شویم، قدرت ما خدشه دار می شود.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه خون شهدا برای جمهوری اسلامی قدرت ایجاد کرده است، یادآور شد: آمریکا جرات نزدیک شدن به ما را ندارد و از نیروهای نیابتی خود در منطقه استفاده می کند لذا همچنان باید کنار هم بایستیم و وحدت داشته باشیم تا قدرت خودمان را حفظ کنیم و بالاتر ببریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد