صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سپاه خانه فرشتگان است و مجموعه سپاه پاسداران، فرزندان انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ارتقای عقیدتی پاسداران تاکید کرد و گفت: یک پاسدار باید بداند چگونه از انقلاب، ارزش ها و رهبری دفاع کند. آیت الله رسول فلاحتی در دیدار فرمانده و معاونان سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه از کار سپاه راضی هستم اما قانع […]

کد خبر : 40605 | 2:42 ب.ظ | ۱۶ شهریور , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ارتقای عقیدتی پاسداران تاکید کرد و گفت: یک پاسدار باید بداند چگونه از انقلاب، ارزش ها و رهبری دفاع کند.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار فرمانده و معاونان سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه از کار سپاه راضی هستم اما قانع نیستم اظهار کرد: این نشان دهنده ظرفیت سپاه است که فعالیت های بسیاری انجام داده و قابلیت های بسیاری دارد.

وی به موقعیت های اجتماعی و اسلامی سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه مولود انقلاب، ولایت پذیر و مردمی محسوب می شود و این ویژگی ها الزام هایی برای سپاه ایجاد کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب خیمه محسوب می شود و ستون آن مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اگر به ستون توجه نکنیم خیمه به هم می ریزد.

آیت الله فلاحتی به موضوع نماز در رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نماز یکی از آثار حفظ امنیت کشور است.

وی با تاکید براینکه در تمام موضع گیری ها مردم را باید به منویات مقام معظم رهبری ارجاع دهیم، بیان کرد: در نظام اسلامی، رهبری دینی حاکم است بنابراین در تمام برنامه ها باید تبیین جایگاه رهبری مد نظر باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ارزش های انقلاب در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: سپاه خانه فرشتگان است و مجموعه سپاه از فرزندان انقلاب هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه سپاه با کار جهادی به مردم خدمت می کند، اظهار کرد: دشمن در شرایط کنونی برای دوری خانواده ها از معنویت سرمایه گذاری می کند بنابراین حضور در کنار خانواده و فرزندان کار جهادی محسوب می شود.

وی، تربیت فرزند و مسئولیت های اجتماعی را جهاد عنوان کرد و یادآور شد: امروز تربیت فرزند از جهاد در زمان جنگ بالاتر است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ارتقای عقیدتی پاسداران، بیان کرد: یک پاسدار باید بداند چگونه از انقلاب، ارزش ها و رهبری دفاع کند.

آیت الله فلاحتی با سفارش به انجام امور عبادی در سپاه، تصریح کرد: در مجموعه سپاه مدیرانی تربیت کنید که بتواند از جایگاه سپاه و نظام دفاع کند.

تشکیل ۲۵۰ گروه جهادی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در دیدار مذکور از تشکیل ۲۵۰ گروه جهادی برادر و خواهر در راستای محرومیت زدایی در مناطق آسیب پذیر خبر داد و گفت: گروه های جهادی در بخش های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می کنند.

سید اکبر قاسمی با اشاره به تشکیل ۷۰ صندوق قرض الجسنه در مساجد و پایگاه های مقاومت رشت، بیان کرد: صندوق های مذکور به منظور تقویت و احیای سنت قرض الحسنه، کمک به ایجاد مشاغل خانگی، اشتغالزایی و راه اندازی بنگاه های کوچک و زودبازده ایجاد شدند.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد