صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استقامت و پایداری ایران و مسیر مقاومت در برابر دشمنان ادامه دارد

معاون هماهنگ‌ کننده دانشکده امام خامنه‌ای سپاه با اشاره به اینکه استقامت و پایداری ایران و مسیر مقاومت در برابر دشمنان ادامه دارد، گفت: امنیت امروز را مدیون مقاومت دیروز هستیم. سردار سرتیپ دوم اصغر شکراللهی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان ایران در جنگ […]

کد خبر : 40765 | 8:38 ق.ظ | ۵ مهر , ۱۳۹۹

معاون هماهنگ‌ کننده دانشکده امام خامنه‌ای سپاه با اشاره به اینکه استقامت و پایداری ایران و مسیر مقاومت در برابر دشمنان ادامه دارد، گفت: امنیت امروز را مدیون مقاومت دیروز هستیم.

سردار سرتیپ دوم اصغر شکراللهی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان ایران در جنگ تحمیلی نشان دادن که در راه دفاع از وطن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشکده امام خامنه‌ای سپاه با اشاره به تلاش آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران در طول تاریخ نشان دادن که همواره در مقابل غرب و شرق ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله علیه جنگ استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، افزود: در این جنگ ۵۳ کشور به صورت مستقیم به رژیم بعث عراق برای حمله به ایران کمک کردند که گرفتن اسیر از بیش از ۳۰ کشور جهان دلیلی بر این ادعا است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشکده امام خامنه‌ای سپاه با اشاره به اینکه توجه به خودکفایی در حوزه تجهیزات نظامی در راستای اصل بازدارندگی اقدامات بسیاری انجام شده است، تصریح کرد: امروز همگان به پیشرفت‌های نظام ایران اذعان داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از قدرت‌های منطقه می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه هر تجاوز علیه ایران قطعاً با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده همراه خواهد بود، افزود: تهدیدهای رئیس و وزیر مور خارجه آمریکا علیه ایران بی اساس و پوچ است.

سردار شکر الهی همچنین در ادامه به ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تأکید کرد: حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد تنها یک نمونه از انتقام سخت ایران از قاتلان سردار سلیمانی بوده و این انتقام سخت همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر استقامت و پایداری ایران اسلامی و ادامه مسیر مقاومت با رهبری فرماندهی کل قوا، بیان کرد: امنیت امروز در اثر تلاش‌های مقاومت دیروز است و مقاومت امروز پیروزی‌های فردا را به ارمغان خواهد آورد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد