صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انزوای آمریکا برای دنیا عیان شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی تعامل با ملت‌هاست، گفت:اینکه کشورهای عضو برخلافنظر آمریکایی‌ها به برگرداندن تحریم‌ها علیه ایران رأی منفی دادندن نشان از انزوای عیان‌شده ایالات‌متحده در دنیا دارد. سید علی آقازاده با اشاره به تلاش رژیم منحوس صهیونیستی برای ارتباط با کشورهای عرب منطقه، اظهار کرد: […]

کد خبر : 40773 | 8:38 ق.ظ | ۶ مهر , ۱۳۹۹

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی تعامل با ملت‌هاست، گفت:اینکه کشورهای عضو برخلافنظر آمریکایی‌ها به برگرداندن تحریم‌ها علیه ایران رأی منفی دادندن نشان از انزوای عیان‌شده ایالات‌متحده در دنیا دارد.

سید علی آقازاده با اشاره به تلاش رژیم منحوس صهیونیستی برای ارتباط با کشورهای عرب منطقه، اظهار کرد: ارتباطات منطقه اگرچه از یک‌سو عادی‌سازی‌های برخی کشورهای عرب با رژیم منحوس صهیونیستی را  نشان می‌دهد اما ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و جهان از سوی دیگر نقشی اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه گرچه برخی از دولت‌ها روابط خود را با رژیم منحوس صهیونیستی آشکار کرده اما ملت‌ها به‌شدت از رژیم صهیونیستی زخم‌خورده و تنفر شدید دارند، گفت: ارتباطات رژیم منحوس صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه در حدی نیست که در نوع رابطه و شرایط جمهوری اسلامی تأثیر بگذارد، چرا که جمهوری اسلامی نفوذ منطقه‌ای خود را به لحاظ فرهنگی به‌طور طبیعی دارد و دست‌وپا زدن‌های این رژیم جعلی بی‌نتیجه خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارتباط فرهنگی و طبیعی جمهوری اسلامی با ملت‌ها تصریح کرد: راهبرد جمهوری اسلامی تعامل و ارتباط با ملت‌ها بوده بعد دولت‌ها، ازاین‌رو، جمهوری اسلامی در قلب ملت‌های جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، جبهه‌ای  وسیع، مردمی و انقلابی  ایجاد کرده‌ که این جایگاه مردمی، قدرت طبیعی و بین‌المللی خاصی به جمهوری اسلامی داده است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط  جمهوری اسلامی با کشورهای هم‌مرز رژیم منحوس صهیونیستی افزود: هرروز شاهد رشد و تقویت نیروهای انقلابی و مردمی در کشورهای همسایه و ملت‌های آزادی‌خواه ازجمله  جبهه مقاومت هستیم، ان‌شاءالله به یاری خداوند وبه واسطه رشد و تقویت نیروهای انقلابی و مردمی، نقشه‌های شوم نظام استکبار در منطقه نقش بر آب می‌شود.

آقازاده با اشاره به تحلیل‌های کارشناسان مبنی بر عدم همراهی برخی از کشورهای شورای امنیت در برگرداندن تحریم علیه ایران بیان کرد: در تاریخ  سازمان ملل چنین اتفاقی بی‌سابقه و یا کم‌سابقه است اتفاقی که در آن‌یک ابرقدرت اراده اخذ رأی،  علیه یکی از کشورهای غیر از اعضای شورا را داشته باشد اما  با رأی منفی مواجه شود، چنین اتفاقی کم‌سابقه است.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر جهان و منطقه نشان از انزوای آمریکا دارد، گفت: اکثریت قریب به‌اتفاق اعضای شورای امنیت و آژانس نسبت به موضوع هسته‌ای خلاف نظر آمریکا به برگرداندن تحریم‌ها علیه ایران رأی منفی داده که با توجه به بی‌سابقه بودن چنین موضع‌گیری علیه آمریکا، انزوای صددرصدی ایالات‌متحده عیان شده،  کما اینکه امروز منزوی‌ترین کشور دنیا در حوزه بین‌الملل است./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد