صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عظمت ایران اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس محقق شد

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار دعای خانواده معظم شهدا برای موفقیت مسئولان شد و گفت: هر کسی از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد. آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدرضا و حمیدرضا محجوب و همچنین محمد نژادحسنی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اظهار کرد: امروز تمام عظمت هایی […]

کد خبر : 40794 | 1:32 ب.ظ | ۱۱ مهر , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار دعای خانواده معظم شهدا برای موفقیت مسئولان شد و گفت: هر کسی از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدرضا و حمیدرضا محجوب و همچنین محمد نژادحسنی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اظهار کرد: امروز تمام عظمت هایی که نصیب ملت و کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران شده، در سایه سار مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس به ویژه شهدا است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا به ملت ایران عزت دادند و وامدار و مدیون خانواده شهیدان هستیم بنابراین حضور ما در کنار پدران، مادران و نزدیکان شهدا تنها برای عرض ادب و احترام است و بگوییم راه شهیدان را هرگز فراموش نمی کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دیدار خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: اگر مردم مشکلات را تحمل می کنند به برکت خون شهداست و امیدواریم خدا ما را در مسیر شهدا نگه دارد.

آیت الله فلاحتی، خواستار دعای خانواده معظم شهدا برای موفقیت مسئولان شد و بیان کرد: هر کسی از راه شهدا فاصله بگیرد زمین می خورد.

وی، خانواده معظم شهدا و جانبازان را ولی نعمت همه مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: رزمندگان به ویژه جانبازان و شهدا برای ملت ایران افتخار آفریدند و وظیفه هر ایرانی و گیلانی این است که ارزش و جایگاه شهدا را بدانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی از افتخارهای مردم این استان است، خاطرنشان کرد: هر کدام از رزمندگان به ویژه جانبازان و شهدای دفاع مقدس برای ملت ما یک میرزاکوچک هستند.

آیت الله فلاحتی، شهدا و جانبازان را افتخارآفرینان دفاع مقدس ذکر کرد و یادآور شد: دعا کنید کسانی که در مسئولیت ها قرار دارند به بی عدالتی عمل نکنند.

شهیدان محمدرضا و حمیدرضا محجوب به ترتیب در سال های ۶۳ و ۶۷ در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شدند.

محمد نژادحسنی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس سابقه ۴۲ رزمندگی در جنگ ۸ ساله را دارد و جانباز شیمیایی است.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد