صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) در رشت

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور مردم و مسئولان در رشت برگزار شد. همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم مؤمن و خداجوی شهر رشت با حضور در مصلای امام خمینی (ره) این شهر مراسم عزاداری برپا کردند. . . این مراسم که با حضور آیت الله رسول فلاحتی […]

کد خبر : 40949 | 11:03 ق.ظ | ۴ آبان , ۱۳۹۹

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور مردم و مسئولان در رشت برگزار شد.

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم مؤمن و خداجوی شهر رشت با حضور در مصلای امام خمینی (ره) این شهر مراسم عزاداری برپا کردند.

.

.

این مراسم که با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان و تعدادی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام اختر دانش یکی از روحانیون منطقه نیز در این مراسم به برخی از ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع) اشاره و با توجه به آغاز امامت ولی عصر (عج) ویژگی‌های منتظران واقعی این حضرت در زمان غیبت را نیز برشمرد.

.

.

در ادامه این مراسم «محسن کاشفی» یکی از مداحان اهل بیت گیلانی نیز به نواحی پرداخت و حاضران در این مراسم نیز در سوگ امام حسن عسکری (ع) به سینه زنی پرداختند.

لازم به ذکر است این مراسم با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد