صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از کتاب پیشران‌های آنتی‌تز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه و راهکارهای مقابله

مراسم رونمایی از کتاب “پیشران های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و راهکارهای مقابله” به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عزت الله معتمد مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور جمعی از فضلای حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس […]

کد خبر : 41098 | 12:33 ب.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۹

مراسم رونمایی از کتاب “پیشران های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و راهکارهای مقابله” به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عزت الله معتمد مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور جمعی از فضلای حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این برنامه که در آستانه دهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم صورت گرفت حجت الاسلام والمسلمین معتمد مولف کتاب اظهار داشت با اشاره به گذشت چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دشمن قصد دارد در پی شکست های پی در پی در انواع حمله های نظامی، اقتصادی و فرهنگی؛ با تغییر استراتژی خصمانه خود در پی هجوم از نقطه ی آغازین شکل گیری انقلاب اسلامی (یعنی حوزه علمیه قم) اقدام نماید و به دنبال پیشبرد پروژه نفوذ در حوزه های علمیه می باشد.
فرمانده سابق تیپ ۸۳ امام جعفرصادق علیه السلام تصریح کرد دشمن تمام توان خود را به میدان آورده و تلاش می کند برای پیشبرد اهداف شوم خود، انقلاب اسلامی را از درون بخشکاند و همان عاملی را که باعث بروز و شکل گیری انقلاب اسلامی شده را به عامل زوال و فنای انقلاب مبدل نماید.
دکتر معتمد چهارچوب مفهومی کتاب پیشران های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه علمیه و راهکارهای مقابله را که از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد، را در حول سه محور اساسی و مهم (۱.راهبردهای نفوذ دشمن در حوزه ۲.ماهیت نفوذ دشمن در حوزه ۳. تبیین عوامل بازدارنده برای ایجاد حوزه انقلابی) برشمرد.
خاطرنشان می شود حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این برنامه، کتاب حاضر را یکی از پژوهش های خیلی مهم و موثر در راستای مقابله با آنتی تز دشمن در حوزه های علمیه دانست و راهبرد اصلی دشمن را نفوذ در حوزه علمیه برشمرد و تاکید کرد این کتاب برای شناخت پیشران های آنتی تز انقلاب و مقابله با نفوذ دشمن بسیار اهمیت دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد