صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای ۷۵ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در گیلان

. فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با هفته بسیج ۸۶۷ برنامه در سراسر استان برنامه ریزی شده است که ۷۵ برنامه محوری است. سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی […]

کد خبر : 41117 | 10:06 ب.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۹

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/08/28/13990828000373_Test_PhotoN.jpeg

.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با هفته بسیج ۸۶۷ برنامه در سراسر استان برنامه ریزی شده است که ۷۵ برنامه محوری است.

سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به حضور بسیج و بسیجیان در عرصه های مهم کشور افزود: هرجایی که نیاز به حضور بسیج باشد شاهدیم که این نیروی مردمی در راستای کمک به نظام حضور فعال دارد و تهدیدات را تبدیل به فرصت می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان «پیشروی در خدمت و امیدآفرینی» را شعار اصلی هفته بسیج امسال عنوان و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری بر امیدآفرینی و تزریق امید به جامعه تاکید دارند.

عبدالله پور با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف توسط مسئولان افزود: بسیج می تواند بسیاری از گره ها را باز کند و بسیجیان انسان‌های گمنام و عاشق خدمت هستند که تنها برای رضای خداوند کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۸۶۷ برنامه در سراسر استان برنامه ریزی شده است که ۷۵ برنامه محوری است یادآور شد: این برنامه ها توسط بسیجیان علی رغم وجود بیماری کرونا با طراحی و همت در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: واقعیت تلخی در کشور وجود دارد و آن این است که هرکجا گوش به سخنان مقام معظم رهبری ندادیم ضرر کردیم.

عبدالله پور از افتتاح ۱۱۴ باب مسکن محرومان در هفته بسیج خبر داد و گفت: اجرای برنامه راهیان نور دانش‌آموزی در قالب فضای مجازی با حضور حدود ۱۰ هزار دانش آموز یکی از برنامه های محوری در هفته بسیج امسال است.

وی توزیع ۱۴ هزار بسته در قالب کمک مومنانه، آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد، برگزاری یادواره شهدای سلامت، برگزاری دعای ندبه و سخنرانی فرهنگی مذهبی با موضوع بسیج پیشرو و پیشگام ظهور و توسل برای ریشه‌کنی کرونا، پویش سلیمانی‌ها، رونمایی از مستند تلویزیونی عشق ایثار با محوریت نقش معلمان بسیجی و جهادی در حوزه تعلیم و تربیت در شرایط بیماری کرونا و … را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در استان بیان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران تحریم شدنی است، اما تحدید شدنی نیست گفت: بسیج ضامن امنیت کشور است و در همه حوزه‌ها با کمک مردم علیه ضدانقلاب ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به مشکل کمبود خون در استان و گله‌مندی از پایگاه انتقال خون استان ادامه داد: در بخش نذر خون، چند ماهی است که به سازمان انتقال خون جهت کمک و افزایش ذخایر خونی اعلام آمادگی کردیم و متاسفانه تاکنون پاسخی نگرفتیم.

عبدالله پور از اجرای طرح تکمیلی غربالگری مبارزه با کرونا به نام حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و یادآور شد: بهترین راه برای مقابله با کرونا پیشگیری و شناسایی صحیح است؛ بنابراین طرح تکمیلی غربالگری مبارزه با کرونا در استان اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ درصد مشکلات ما تحریم نیست بلکه بدلیل ضعف ساختاری و کوتاهی برخی از افراد است اضافه کرد: ۱۰ درصد خوراک دام و طیور تولید داخل و ۹۰ درصد وارداتی است اما می توانیم در این حوزه به خود کفایی برسیم، زیرا در گیلان سه نوع بذر وجود دارد که با کاشت آن می توان به راحتی تولید خوراک دام و طیور کرد اما متاسفانه برنامه ای از سوی مسئولین وجود ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان از برخورد جدی با احتکار کنندگان کالا در استان خبر داد./ ایسنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد