صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نقش مهم طرح «شهید سلیمانی» در شناسایی و درمان مبتلایان به کرونا

. استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم اجرای طرح شهید سلیمانی در غربالگری، شناسایی و درمان مبتلایان به کرونا، گفت: بسیج و سپاه در اجرای این طرح در کنار حوزه بهداشت هستند. ارسلان زارع عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از اجرایی طرح شهید قاسم سلیمانی حوزه ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با […]

کد خبر : 41139 | 1:27 ب.ظ | ۵ آذر , ۱۳۹۹

نقش مهم طرح «شهید سلیمانی» در شناسایی و درمان مبتلایان به کرونا

.

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم اجرای طرح شهید سلیمانی در غربالگری، شناسایی و درمان مبتلایان به کرونا، گفت: بسیج و سپاه در اجرای این طرح در کنار حوزه بهداشت هستند.

ارسلان زارع عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از اجرایی طرح شهید قاسم سلیمانی حوزه ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک تشکل مردم نهاد است، اظهار کرد: در طول ۴۱ سال گذشته بسیج همواره در کنار مردم بوده و در راستای تحقق منافع ملی و آرمان‌های اسلام حرکت و خدمت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش و حضور پررنگ و تأثیرگذار بسیج در عرصه‌های مختلف، افزود: بسیج در راستای اهداف بلند و والای انقلاب اسلامی تلاش جهادگرانه داشتند و در ایام شیوع ویروس کرونا نیز حضوری پررنگ داشته است.

استاندار گیلان به تحریم و فشار اقتصادی از سوی دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی اشاره و با بیان اینکه به فرموده رهبری معظم در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: دشمنان در اقدامی غیر انسانی از ورود دارو نیز به کشور ممانعت می‌کنند.

وی به مدیریت خوب کرونا در سطح کشور با همراهی مردم و مسئولان و اجرای طرح ملی شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: این طرح در راستای غربالگری گسترده بیماران کرونایی انجام می‌شود.

زارع با اشاره به همکاری بسیج و سپاه در اجرای این طرح، اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد مدیریت کرونا با محوریت بسیج مطرح و در دستور کار قرار گرفت و فرایند اجرایی آن تا یک ماه دنبال خواهد شد.

وی افزود: بسیج استان از آمادگی خوبی در اجرای طرح شهید سلیمانی دارد و همراهی این قشر مجاهد و پرتلاش نه تنها در این ماه بلکه در تمامی ادوار می‌تواند در کنترل نسبی بیماری اثرگذار باشد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد