صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در لنگرود

حجت الاسلام نقوی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی به مناسبت یادواره شهدای شهرستان، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود. حجت الاسلام «مهدی نقوی»  در ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که سه شنبه، ۱۸ آذر در دفترش برگزار شد، گفت: دشمن اگر ذره […]

کد خبر : 41244 | 2:14 ب.ظ | ۱۹ آذر , ۱۳۹۹

حجت الاسلام نقوی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی به مناسبت یادواره شهدای شهرستان، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی نقوی»  در ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که سه شنبه، ۱۸ آذر در دفترش برگزار شد، گفت: دشمن اگر ذره ای قدرت داشت در برابر اقدامات و جهاد سردار سلیمانی در جبهه مقاومت مقابلش می ایستاد.امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه دشمن با همه هزینه و توان در سوریه و عراق به اهداف خود نتوانست برسد، افزود: دشمنان در سحرگاه روز جمعه سردار دلها را به شهادت رساند و بشریت را از فیض این بزرگوار محروم کرد، اما خود سردار را به بالاترین آرزو و افتخارش که شهادت بود، رساند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ماست در اولین سالگرد شهادت سردار آنچه در توان داریم، به کار گیریم، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه باز هم عطر و بوی شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهید است که به جامعه می تواند آرامش دهد.

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه باید ترویج شود و برای همه نسل ها این‌مطلب به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه این شهرستان به واسطه اینکه قدمگاه شهید سلیمانی است و سخنرانی تاریخی خود را در این شهرستان داشته یقینا رسالت سنگین تری بر عهده دارد، اذعان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی به مناسبت یادواره شهدای شهرستان، اولین سالگرد شهادت سردار و ایام فاطمیه ۱۵ دی در مسجد جامع برگزار می شود.

حجت الاسلام نقوی فضاسازی شهری و  تبلیغ در فضای مجازی و رسانه ای، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و مسابقه کتابخوانی کتاب ” سلیمانی” که در بردارنده زندگی، خاطرات و وصیت نامه شهید است ار جمله برنامه های پیش بینی شده اولین سالگرد سردار سلیمانی در شهرستان دانست.

* سردار حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت است

«رحیم حیدری» در ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایران اسلامی با دشمنان در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور در حال نبرد است.فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه  آمریکای جهانخوار نماد استکبار و ایران اسلامی نماد مقاومت است، اذعان کرد: نماد مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی است که بزرگداشت اولین سالگرد این شهید بزرگوار باید به نحو باشکوهی برگزار شود.

حیدری با بیان اینکه کمتر از یکماه تا اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی باقی مانده است، تصریح کرد: اتفاق تلخی که تا همیشه در دل تاریخ ثبت شده است و بزرگداشت شهدای مقاومت با توجه به شرایط موجود در جامعه باید به نحو شایسته ای  و با مشارکت عمومی برگزار شود.

وی در خصوص مسابقه کتابخوانی کتاب “سلیمانی” در لنگرود، خاطرنشان ساخت:  از فرصت پیشرو در طرح غربالگری شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا می توان  در جهت معرفی این کتاب و مشارکت در مسابقه استفاده کرد چراکه مشارکت عمومی در برگزاری از حیث های مختلف دارای اهمیت است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد