صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نجات انسان از طاغوت مهم‌ترین رسالت‌‌ پیامبر اکرم(ص) بود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تلاش پیامبراکرم(ص) برای نجات انسان از طاغوت درون و بیرون گفت: پیامبراسلام(ص) به‌دنبال موحد کردن و سعادتمندی انسان‌ها بود. آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تفسیر آیه ۲۷ سوره حدید با اشاره به تلاش پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) برای نجات انسان از طاغوت درون و طاغوت بیرونی […]

کد خبر : 41300 | 1:53 ب.ظ | ۲۶ آذر , ۱۳۹۹

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تلاش پیامبراکرم(ص) برای نجات انسان از طاغوت درون و بیرون گفت: پیامبراسلام(ص) به‌دنبال موحد کردن و سعادتمندی انسان‌ها بود.

آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تفسیر آیه ۲۷ سوره حدید با اشاره به تلاش پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) برای نجات انسان از طاغوت درون و طاغوت بیرونی اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) به‌دنبال موحد کردن و سعادتمندی انسان‌ها بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مبعوث شدن حضرت عیسی(ع) پس از حضرت موسی(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: خداوند متعال انبیاء الهی را از ذریه حضرت نوح(ع) و ابراهیم(ع) قرار داده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به به کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) همه در یک مسیر حرکت می‌کردند و گفتارشان یکی بود و همه به منزله انسان واحد هستند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: خداوند متعال نبوت را از ذریه حضرت نوح(ع) و ابراهیم(ع) قرار داد و حتی حضرت عیسی(ع) هم از ذریه حضرت ابراهیم(ع) بود اما این بدان معنا نیست که کسی تصور کند که ذریه تنها از نسل مرد است بلکه می‌تواند از نسل زن نیز باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه مکتب پیامبراکرم(ص) جدا از آئین حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) نبوده و هیچ اختلافی در آن نیست ابراز داشت: البته این سخن به این معنا نیست که انسان بخواهد از اسلام خارج شده و مسیحی و یهودی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه حضرت عیسی(ع) از مریم(س) و مادر به حضرت ابراهیم(ع) متصل است اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) نیز از ذریه پیامبراکرم(ص) و مادر حضرت فاطمه(س) هستند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: از آنجا که تمام پیامبران الهی در یک مسیر واحد حرکت‌ می‌کردند از این‌ رو مسلمانان نیز به تمام کتاب‌های انبیاء الهی از جمله انجیل و تورات واقعی ایمان داشته و آن را قبول دارند البته شعار فرد مسلمان اسلام و قرآن است.

امام جمعه رشت توحید، معاد و دعوت انسان به موحد شدن و سعادتمندی بشر را جزو اهداف و رسالت‌های پیامبران الهی خواند و اظهار داشت: تمام پیامبران الهی دارای یک مسیر واحد هستند و هیچ اختلافی در مسیر واحد آنها نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد