صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایام‌الله انقلاب اسلامی مایه عزت دنیا و آخرت مردم است

نماینده ولی فقیه در گیلان بر تداوم حرکت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از نگاه توحیدی، اسلامی و قرآنی ماموریم ارزش های الهی را همیشه متذکر شویم. آیت الله رسول فلاحتی در نشست مسئولان کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک این ایام اظهار کرد: جلسه امروز به منظور […]

کد خبر : 41372 | 1:11 ب.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان بر تداوم حرکت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از نگاه توحیدی، اسلامی و قرآنی ماموریم ارزش های الهی را همیشه متذکر شویم.

آیت الله رسول فلاحتی در نشست مسئولان کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک این ایام اظهار کرد: جلسه امروز به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس کرونا، افزود: همه گروه ها برای مهار ویروس کرونا وارد میدان شدند بنابراین ملت ایران در کنترل این بیماری می توانند برای تمام دنیا مثال زدنی باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ویروس کرونا، سیل، تحریم و ضعف بعضی از مدیران با درایت مقام معظم رهبری و مردم مدیریت شد، تصریح کرد: در عصری زندگی می کنیم که قدرت های بزرگ در کنار این بیماری روبه افول هستند.

آیت الله فلاحتی به درایت مقام معظم رهبری در تبدیل بحران ها به ظرفیت ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند.

وی با تاکید بر تداوم حرکت انقلاب اسلامی، بیان کرد: از نگاه توحیدی، اسلامی و قرآنی ماموریم ارزش های الهی را همیشه متذکر شویم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ایام الله را مایه عزت دنیا و آخرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مشحون و مملو از شعار الهی است.

آیت الله فلاحتی، شهدا را از شعائر انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: همه بدانند و بدانیم خانواده شهدا چشم و چرغ ملت ایران هستند و در برگزاری مناسبت های مختلف خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم در اجرای مناسبت ها و برنامه های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند، اظهار کرد: حضور متولیان به صورت ستادی است و عرصه را برای حضور پر رنگ تر مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی آماده کنند.

امام جمعه رشت، صدا و سیما را جایگاه رصد ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تمام نگاه ها در پوشش مناسبت های انقلاب اسلامی به رسانه ها به ویژه صدا و سیما بوده بنابراین تولید برنامه های فاخر مورد انتظار مردم است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن نخستین جامعه هدف خود را از جوانان برگزیده و باید به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی بها داده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار بها دادن به پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: پیشکسوتان انقلاب و جنگ، آزادگان و ایثاگران به ویژه در رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه سیاسی برای ملت ملاک نیست، تصریح کرد: مردم انقلاب، نظام، رهبری و ارزش ها را می خواهند.

گزارش تصویری نشست






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد