صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزیدگان نخستین همایش مجازی «ملت امام حسین(ع)» اعلام شدند

آثار رسیده به نخستین همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین(ع)» مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و این همایش با اعلام برندگان به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن؛ یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: فراخوان نخستین همایش مجازی شعر […]

کد خبر : 41613 | 1:53 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۹

آثار رسیده به نخستین همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین(ع)» مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و این همایش با اعلام برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن؛ یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: فراخوان نخستین همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین(ع)» علیرغم تبلیغات کم و فرصت اندکِ ۱۶ روزه با استقبال گسترده دوست دارانِ ادبیات از سراسر کشور همراه شد، مورد داوری و ارزیابی داوران برجسته کشور قرار گرفت.

وی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را ۴۷۳ اثر برشمرد و تصریح کرد: در این همایش ادبی ۱۱۲ هنرمند حوزه ادبیات از سراسر کشور آثار خود را به تعداد ۴۷۳ اثر در دو بخش نظم و نثر کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۷۵ درصدِ آثار در بخش شعر و نظم و ۲۵ درصد در بخش نثر کوتاه بوده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه افزود: با نظر داورانِ همایش ۴ اثر در بخش شعر حائز رتبه های برتر شدند و همچنین ۲ اثر در بخش نثر کوتاه با به دست آوردن رتبه های برتر شایسته تقدیر شناخته شدند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، لوح تقدیر و جوایز نقدی به صورت مجازی به نشانی برندگان ارسال خواهد شد.

نامهای برندگان همایش مجازی «ملت امام حسین(ع)» عبارتند از:

در بخش شعر

   رتبه نخست «مهدی جهاندار» از اصفهان

   رتبه دوم «رضا نیکوکار» از رشت

   رتبه سوم «علی سلیمانی» از تهران

   رتبه چهارم «میثم داودی» از قم

در بخش نثر

   رتبه نخست «علی شریفی» از کرج

   رتبه دوم «حسین دولت دوست» از یاسوج






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد