صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن دو عنصر جدانشدنی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست مسئولان کارگروه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان و فرمانداران با حضور دکتر زارع استاندار گیلان که غروب چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن الغدیر استانداری برگزار شد با بیان اینکه مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن شاکله انقلاب اسلامی ایران را تشکیل داده و […]

کد خبر : 41615 | 9:01 ق.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۹

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست مسئولان کارگروه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان و فرمانداران با حضور دکتر زارع استاندار گیلان که غروب چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن الغدیر استانداری برگزار شد با بیان اینکه مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن شاکله انقلاب اسلامی ایران را تشکیل داده و دو عنصر جداناشدنی انقلاب اسلامی هستند، گفت: ترکیب دو واژه «جمهوری» و «اسلامی» ترکیبی اتحادی است نه انضمامی و این دو عنصر ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ایران را تشکیل داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امیدآفرینی یکی از اساسی ترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: توصیه اکید مقام معظم رهبری بر امید خوش بینانه به آینده است زیرا بدون این کلید اساسی همه قفل ها، هیچ گامی نمی توان برداشت لذا وظیفه داریم با برنامه‌ریزی مناسب مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، دهه فجر را دهه امیدوار کردن مردم به آینده درخشان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان در تلاش هستند تا مردم را ناامید کنند لذا امیدآفرینی و وحدت بخشی از مهمترین محورهای فعالیت کارگروه های بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فعالیت کارگروه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در چهار بخش تبیینی، پژوهشی، میدانی و تبلیغی ترسیم شده است، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به شیوه هنرمندانه برای مردم به ویژه نسل جوان بیان خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از شکل گیری نهضت کمک مومنانه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی به نیت ۸ هزار شهید استان گیلان به‌منظور شیرین شدن کام اقشار نیازمند در دهه فجر سال‌جاری پیش بینی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر لزوم راه اندازی پویش های متعدد تبلیغی و فضاآرایی و چراغانی و المان سازی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های دهه فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است لذا تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تشکیل حلقه های محدود و کوچک در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، بقاع متبرکه و مراکز آموزشی و دانشجویی و همچنین با بهره‌مندی از رسانه‌ها و فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی هنر کارگروه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در هرچه مردمی تر برگزار کردن برنامه ها دانست و ادامه داد: مردم خالق انقلاب بودند و در استمرار آن نیز نقش داشته و دارند لذا باید مردم در برگزاری فعالیت های مربوط به بزرگداشت انقلاب اسلامی نقش آفرینی پررنگ داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی نمایشگاه هایی از دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در فضای اداری و نیز در فضای مجازی برگزار کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران نسبت به فضاسازی تبلیغاتی، آذین بندی و تزیینات محیطی سطح شهرها اقدام کنند، گفت: شایسته است برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری هنرمندانه و نوآورانه برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳ شهید گیلانی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان با محوریت شهید سیدیونس رودباری به صورت نمادین و پخش زنده از سیمای مرکز گیلان و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی تولید و پخش برنامه های خلاقانه و هنرمندانه توسط صدا و سیما مرکز استان، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و اجرای رژه خودرویی، موتوری و روستائیان با ادوات کشاورزی را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: مراسم نورافشانی آسمان مرکز استان و سایر شهرستان ها نیز در شب ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد