صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا رو به افول است/ غربگرایان داخلی باید شرمنده باشند

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: غربگرایان داخلی باید امروز شرمنده باشند و ببینند که ملت سرافراز ایران در دنیا سربلند است. به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به ۱۹ دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم، اظهار کرد: […]

کد خبر : 41651 | 11:11 ب.ظ | ۱۹ دی , ۱۳۹۹

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: غربگرایان داخلی باید امروز شرمنده باشند و ببینند که ملت سرافراز ایران در دنیا سربلند است.

به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به ۱۹ دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم، اظهار کرد: ۱۹ دی ماه سال ۵۶ در پاسخ به توهین روزنامه اطلاعات علیه رژیم ستم شاهی شکل گرفت.

وی در ادامه به مصوبه مجلس شورای اسلامی بعد از شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده اشاره کرد و افزود: غنی سازی ۲۰ درصد یکی از مصوبات بود که طی روزهای گذشته آغاز شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقش و تأثیرگذاری مؤثر دانش هسته‌ای در بسیاری از بخش‌ها، گفت: دشمن به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران از مزایا و مواهب دانش هسته‌ای بی بهره باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه طبق قوانین برجام، اگر یکی از طرفین از تعهدات خود سر باز زند طرف مقابل می‌تواند اقدام متقابل انجام دهد، افزود: متأسفانه ما پاسخ مناسبی هنگام خروج آمریکا از برجام ندادیم که این قانون جدید مجلس پاسخی در برابر این اقدام آمریکا است.

وی پایبندی یکطرفه ایران به تعهدات بر جامی را موجب آسیب دیدن کشور دانست و ادامه داد: پاسخ مناسب و اقدام متقابل علیه خروج آمریکا از برجام توسط ایران ضروری بود.

امام جمعه رشت با اشاره به سابقه طولانی آمریکا در استعمارگری ملت‌ها، گفت: آمریکا سعی دارد با اقدامات شرورانه، اهداف خود در منطقه را عملیاتی کند اما امروزه درگیر نزاع داخلی شده است.

آیت الله فلاحتی خطاب به کسانی که دلبسته غرب و آمریکا هستند، تصریح کرد: شما باید امروز شرمنده باشید و ببینید که ملت سرافراز و بصیر ایران اسلامی در دنیا سربلند هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به بی آبرویی آمریکا در دنیا، افزود: امروزه شاهد اتفاقاتی در مهد مدعی دموکراسی هستیم و سردمداران احمق آمریکایی در حالی که از اداره کشور خود عاجز هستند می‌خواهند دنیا را اداره کنند.

وی با بیان اینکه طبق اذعان اندیشمندان غربی، آمریکا رو به افول است بیان کرد: کسانی که هنوز دل در گرو غربی‌ها دارند می‌گویم که دلتان را به آن‌ها خوش نکنید زیرا آمریکایی‌ها عزت و سربلندی را به مردم ایران به ارمغان نمی‌آورند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد