صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برجام هیچ فایده ای برای ملت ایران نداشته است

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برجام هیچ فایده ای برای ملت ایران نداشته است، گفت: ۹ شرط رهبری در نشست های برجام محقق نشده که مسئولان باید پاسخگو باشند. به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ۲۶ دی ماه […]

کد خبر : 41693 | 8:07 ق.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۹

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برجام هیچ فایده ای برای ملت ایران نداشته است، گفت: ۹ شرط رهبری در نشست های برجام محقق نشده که مسئولان باید پاسخگو باشند.

به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه و خاتمه دوران ستم شاهی، اظهار کرد: توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناهان اظهار کرد: ۲۶ ملت ایران به رهبری امام خمینی طومار رژیم طاغوت را پیچاندند.

وی به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در برگزاری مراسم عزاداری تأکید کرد و گفت: همه هیئت‌های امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه، افزود: با وجود آمریکا به عرصه جهانی هیچ چیز به جر افزایش و چرم و جنایت علیه ملت‌ها شاهد نبودیم.

وی به پایان کار ترامپ در کاخ سفید نیز اشاره و اضافه کرد: از رفتن ترامپ گاودوش و آمدن بایدن اظهار خوشحالی نمی‌کنیم زیرا آمریکای مستکبر مایه نفرت دنیای اسلام به ویژه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ذوق زدگی عده‌ای در جامعه اسلامی از آمدن بایدن، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به هیچ اصرار و عجله‌ای برای بازگشت دوباره آمریکا به برجام نداریم.

وی همچنین با بیان اینکه ۹ شرط اساسی که رهبری در زمینه برجام بیان کرده بودند محقق نشده است، افزود: کسانی که به این شروط در زمان برگزاری نشست‌های برجام توجهی نگردند باید در دادگاه حاضر و پاسخگو باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است، گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند اگر آمریکا به برجام بازگردد ما نیز به تعهدات خود برمی گردیم مصداق ایستادن در مقابل رهبری است.

وی تأکید کرد: ملت ایران ملتی شجاع بوده و در برابر هر گونه متجاوزی ایستادگی می‌کنند و فریب دشمنان را نخواهند خورد. رجال سیاسی نباید ترسو باشند زیرا مؤمن از یک سوراخ دوباره گزیده نمی‌شود.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد